Újság mintás köröm - step by step

Ma azt fogom megmutatni nektek, hogy hogyan kell újságpapír mintás körmöket készíteni. Erről nézhettek videót angolul a youtube-on, de gondoltam nem fog ártani, ha leírom magyarul is. Nagyon egyszerűen elkészíthető.




Lássuk, mi kell hozzá:
 - fehér vagy fehér közeli körömlakk (én az essence legends of ths sky lakkját használtam)
 - alkohol (gyógyszertárból beszerezhető)
 - tál, amibe az alkoholt öntjük
 - újságpapír
 - (alap és) fedőlakk
 - (kézkrém)


1. lépés
Válasszatok egy olyan újságot, amire már nincs szükség, de lehetőleg friss nyomtatású legyen. Tépkedjétek kb. 3*3 centis darabokra. Természetesen azt a részét, amin írás van. Legalább 10 darabot csináljatok, de nem baj ha van néhány tartalék is. Én egy Metropol újságot használtam.


2. lépés
Használjatok alaplakkot, hogy tartós legyen a manikűr. És így lemosáskor is könnyebben lejöjjön.


3. lépés
Fessétek ki a körmötöket fehérre vagy valami fehér közeli színre. Ez a lépés mindenképp szükséges, lehetőleg jól fedő lakkot válasszatok. Várjátok meg, amíg teljesen megszárad.

 
4. lépés
Töltsetek ki egy kevés alkoholt a tálba, ha szükséges higítsátok egy kis vízzel. Ebbe mártsátok bele azt a körmötöket, amire az újságos mintát szeretnétek. Hagyjátok benne kb. 5 másodpercig. Egyszerre csak egy körmötöket 'áztassátok'. Lehetőleg a bőrötöket minél kevésbé, mert az alkohol erősen szárító hatású.


5. lépés
Miután kivettétek a körmötöket az alkoholból válasszatok egy letépett újságdarabot és minél hamarabb nyomjátok rá a körmötökre. Tartsátok rányomva kb. 15-20 másodpercig. Utána óvatosan húzzátok le róla az újságot. Ha a bőrötökre is jutott tinta egy körömlakklemosós fültisztító pálcikával könnyen letörölhetitek.
A 4. és az 5. lépést ismételjétek el mindegyik körmötökkel.


6. lépés
Most jöhet a fedőlakk. Ez egy fontos lépés, különben nagyon hamar lekopna a tinta.

7. lépés
Ha megszáradt a körömlakk alaposan krémezzétek be a kezeteket, mert az alkohol erősen szárít. 

És most jöjjön néhány kép: (sajnos belenyúltam itt-ott :( )







Hogy tetszett? Ki fogjátok próbálni?

13 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, köszi a step by step-et kifogom próbálni.:))

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó :) Én is csináltam ilyet nyáron, azt is kipróbáltam, hogy nyomtattam magamnak szöveget, és abból (tudom, hogy csak én tudtam, hogy mi van odaírva, de akkor is :) ), még a fiúismerőseim is kreatívnak és jónak találták :D Csak az volt a baj, hogy akárhogy ügyeskedtem, a fedőlakk mindig feloldotta a lakkot és/vagy a tintát, és nem lett az összes körmöm szép :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szövegnyomtatás jó ötlet. Sőt úgy meg lehet csinálni, hogy a lapot tükrözve nyomtassa ki és akkor a körmömre rendesen kerül a szöveg. Ezt mindenképp kipróbálom, köszi a tippet!
      Én az essence BTGN fedőlakkját használtam és csak nagyon minimálisan mosódott el.

      Törlés
  3. Nagyonjóó ki fogom próbálni, köszönjük az ötletet! :)

    www.beautysandwich.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. :)
      Látom sokaknak tetszik, akkor lesz még hasonló bejegyzés. :D

      Törlés
  4. szia az alkohol helyett lehet valami mást használni?aceton ilyesmi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az acetont semmiképp nem javaslom, mert leoldja az alaplakkot a körmödről. Gyógyszertári alkohol helyett használhatsz vodkát vagy pálinkát is akár. A dolog lényege hogy olyan folyadék legyen, ami kioldja az újságból a festéket, viszont a körmödnek nem árt. Még azt olvastam, hogy mandulaolajjal is működik, de azt nehezebb beszerezni és drágább is. :)

      Törlés
  5. És a pálinkától is ugyanolyan lesz mint alkohollal?

    VálaszTörlés
  6. én pálinkávalpróbálkoztam de nekem semmi eredménye nem lett=/

    VálaszTörlés
  7. én is pálinkával próbálom ki :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most csinálom remélem jó lesz :DD

      Törlés
  8. kettő kész már csak nyolc kell :PP

    VálaszTörlés