Essence zselés szemhéjtus - TESZT

Ezeket a szemhéjtusokat még a 300 forintos akcióban vettem. Már egy ideje használatban vannak és szeretném ha ti is tudnátok róluk.
Eredetileg az ára olyan 900-1000 forint körül van, Őszintén én nem vettem volna meg ennyiért, de 300 forintot megért. Először a zöld jött velem haza, aztán visszamentem a liláért is. Itt már sejthetitek, hogy pozitív lesz a véleményem.
A jelenlegi szortimentben fekete és szürke színekben kaphatóak.





A 03-mas berlin rocks a lila,  míg a 04-es i love nyc a zöld. A többinek is városokhoz kapcsolódó neve van.
3 ml-ert tartalmaznak, de állítólag hamarabb beszárad, minthogy elfogyna. Én olyan 1-2 hónapja használom, de még mindig jó és tényleg alig fogy. 'Szavatossági időnek' 6 hónapot ír.


A csomagolása nagyon aranyos, kézreáll. Természetesen próbálják minél nagyobbnak feltüntetni, az aljában van egy kis üveges rész, ahol nincs semmi.


Már amikor hazahoztam akkor is össze volt tapizva, de azóta én is használtam.
Nagyon könnyen kezelhetőek, egyszerűen lehet vékony és vastag vonalat húzni. Én egy ferde végű ecsettel használom őket.
Mindkettő egy picit csillámos, de nem vészesen.
Kellően tartós, egész nap a helyén marad, nem kenődik át a felső szemhéjra sem. Bár a vízállóságában én azért kételkedek. Átlagos, napi használatra azonban tökéletes.


Sajnos a képeken nem lehet őket egykönnyen megkülönböztetni (baloldalt és alul van a zöld). És ami szomorú, hogy a valóságban sem. Mindennapi használatban teljesen olyan, mintha egy rosszabb minőségú feketével lenne kihúzva a szemünk, csak közelről látszik az igazi színe.

Összességében én nagyon szeretem ezt a két terméket, ha a színük jobban kijönne tökéletesek lennének.
Ti is lecsaptatok rájuk?

5 megjegyzés:

  1. Régóta szemezek velük, de én elsősorban feketét szeretnék, azt viszont sajnos soha nem értékelik le, teljes áron pedig tudom magamról, h nem fogom megvenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele, de talán ha lenne egy kevés fölös pénzem.... Csak sajna most annyi lesz a kiadás hogy ihaj :D

      Törlés
    2. Talán előbb-utóbb azt is leárazzák. Majd lecsapunk rá :D

      Törlés
  2. Nekem mindkettö megvan,imàdom,sokszor szemhéjfestésre is hasznàlom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ki akarom próbálni szemhéjfestésre, úgy hátha jobban látszik a színük.

      Törlés