Essence Marble mania körömlakk - TESZT

Először is szeretném nektek megmutatni, mit hozott nekem a nyuszi. Sok-sok csokit és persze az essence marble mania kollekció néhány darabját. A körömdíszítő szettről már láthattatok egy tesztet itt a blogon, de most még a szünetben igyekszem kipróbálni. És a szemhéjpúdert is hamarosan letesztelem.




Ebben a kollekcióban négy színben lehetett kapni a körömlakkokat, ide kattintva megnézhetitek őket. Engem még a málnapiros vonzott, lehet hogy legközelebb őt is hazahozom. Ő egyébként 04 peaches névre hallgat, halvány barackszíne van. Az ára 499 forint volt, és ezért 8 ml körömlakkot kapunk.


Első pozitívum, hogy gyorsan szárad. Mire körbe értem a tíz ujjamon, kezdhettem is a második menetet. Viszont 3 réteg kellett belőle, mert csak így fogta meg rendesen. Bár ehhez hozzá kell tennem, hogy tegnap este nem túl jó fényviszonyok mellett festettem. De nekem ez a három réteg akkor is sok, főleg úgy, hogy alatta volt az essence BTGN alaplakkja is. Aztán került rá még fedőlakk is, a képek is így készültek.
Azért van ennyi kép, mert mindegyiken kicsit más árnyalatot mutat. Az első kép hasonlít leginkább a valóságra. De aztán a másik két véglet: narancssárga és nagyon halvány.



De a színe kárpótol  a fedése miatt. Nekem nagyon bejön ez a barack, nemrég vettem egy hasonló színű felsőt is.


És végül, de nem utolsó sorban minden kedves olvasómnak és bloggerinának kellemes húsvéti ünnepeket kívánok a mi két kis bárányunkkal, akik az ablakban ülnek:


2 megjegyzés:

  1. cukik ezek a barik... :D és amúgy tényleg jó színe van a lakknak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Anyukámmal csináltuk őket még néhány éve. Rizzsel van kitömve a pocijuk. :)

      Törlés