Essence mono szemhéjpúderek - TESZT

Tudom, hogy az essence 300 forintos akciója már rég véget ért, de én a napokban jutottam hozzá ehhez a két szemhéjpúdehez. Nem tudom, hogy az akció kezdetekor miért nem tűntek fel, hiszen a most divatos pasztell színekben pompáznak.




Az sárga a 41-es ...spotted!, míg a zöld a 39-es lime time! Az összes többi essence monóhoz hasonlóan 2,5 grammosak, és mint már említettem 300 forintba kerültek. Sajnos ezért már nem biztos, hogy megtaláljátok őket.


A csomagolása nagyon erős, egy szimpla műanyag tok. Szuperül záródik, olyannyira, hogy nehezemre esik kinyitni is. Talán majd kicsit bejáratódik, akkor könnyebb lesz.


Őszintén szólva már nagyon tele van a hócipőm a csillámokkal. Potyognak ide-oda és az sem biztos hogy a két szemhéjpúder, amit használni akarunk, egyformán csillámos. Úgyhogy nagyon örültem annak, hogy mindkettő matt hatású, ezt a hátulján lévő matt effect felirat jelöli. (Azóta is kerestem még matt szemhéjpúdereket, de sehol sem találok. Ötlet?)
Olvastam már, hogy ezekkel vagy nagyon jól járunk vagy nagyon rosszul. Hát a mostani esetben is-is. Hiszen a képeken is jól látszik, hogy a sárga szépen pigmentált, a zöldnek pedig alig van színe, pedig nagyon sokszor átmentem rajta. Kézzel vittem fel őket, és alap nélkül.


Sajnos alap nélkül egyáltalán nem tartósak, egy zsepivel el is tudtam őket tüntetni. Viszont alappal, sminkben rendesen viselkednek, nem mászkálnak.

Én a sárgát csak ajánlani tudom, de a zöldet messziről kerüljétek el. Megvettétek valamelyiket a leárazások alkalmával?

5 megjegyzés:

  1. Én belefutottam a zöldbe, és egy szürkét, meg egy világoskéket is vettem (utóbbi 2 is matt, szintén 299-ért. Egyiktől sem vagyok elájulva :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy pont ezért lettek kifutó termékek :(

      Törlés
  2. Nekem a spotted van a birtokomban, én nagyon meg vagyok vele elégedve. Nagyon tartósnak bizonyult persze alappal, a színe is rendben van én nem is vágytam pigmentáltabbra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is rendesen viselkedik, ennyiért megérte :)

      Törlés
  3. Nekem a sárga van meg, amit imádok! Kedvencemmé vált mostanság. :) Sok sminkemet vele készítem el. :)

    VálaszTörlés