Amerikai zászló köröm - Step by step

Tegnap volt július 4., Amerikában ilyenkor ünneplik a Függetlenség Napját. Ennek örömére az amerikai zászlót pingáltam a körmeimre. Időigényes folyamat volt, de nekem nagyon tetszik a végeredmény.


Lássuk, mi kell hozzá:
 -  alap és fedőlakk
 -  piros színű körömlakk
 -  kék színű körömlakk
 -  fehér színű körömlakk
 -  fehér díszító toll vagy lakk, vagy fogpiszkáló



1. lépés
Használjunk alaplakkot, mivel nem szeretnénk, ha lemosás után pirosas színű maradna a körmünk. Továbbá így a manikűr is tartósabb lesz. Én az essence Better than gel nails alaplakkját használtam, ami gyorsan szárad és jó alapot ad.


2. lépés
Jöhet egy igazi piros lakk. Én az essence colour&go egyik forgalomból kivont, 10-es számú 'Ready for action' pirosát használtam. Nem muszáj a tökéletes fedés, hiszen nagyrészt még rá fogunk festeni. Én is csak egy réteget kentem, a valóságban pirosabb, mint a képen.


3. lépés
A fehér lakkal húzzunk mindegyik körmünkre egy-egy függőleges csíkot. Lehet, hogy kétszer is át kell húzni, hogy a fehér befogja a piros alapot. Ehhez a Maybelline mini Colorama 'French White' fehérjét használtam.


4. lépés
A kék lakkal befestjük a körmünk végét. Nyugodtan feljebb jöhetünk a köröm eredeti vonalánál, mert különben nem fognak ráférni a csillagok. Ehhez is egy essence colour&go lakkot használtam.


5. lépés
Egy körömdíszítő vagy egy fogpiszkáló segítségével rajzoljunk fehér csillagokat a kék részre.


6. lépés
Várd meg, hogy tutira megszáradjon és jöhet a fedőlakk (szintén essence BTGN). Tádááám, készen is vagyunk!


Hogy tetszik? Ki fogjátok próbálni?

10 megjegyzés: