Essence Ready For Boarding neszesszer - TESZT

Már kapható a Rossmannokban a legújabb essence trendkiadás, a Ready For Boarding, aminek a nagy része kifejezetten utazáshoz lett kitalálva.
Bár nagyon sok minden tetszik belőle, meg fogom várni, míg a legtöbbjüket leárazzák. Hiszen a Marble Mania is majdnem teljesen feltöltve került leárazásra, és így spórolhatok. A kisváros előnyei :)


De ezt a neszesszert nem tudtam otthagyni, és szerintem el fogják kapkodni. 799 forintba fájt és kb. 11*16 centis.


Úgy néz ki mint egy képeslap: az egyik felén címzés, a másikon pedig az Eiffel-torony sziluettje. A kép nincs elszúrva, lefelé tényleg szélesedik.


A biléta is igényesen néz ki, semmi csúnya, szürke matrica. Egy féle kapható, 'vigyél haza!' névvel. Jó kis marketingfogás.


Talán a zipzár az egyetlen, amibe bele tudnék kötni. Egy kék szalag van rákötve, aminek a vége csak úgy le van vágva, nincs égetve. Tartok tőle, hogy előbb-utóbb el fog kezdeni foszlani. Ettől eltekintve jól zár.


Belülről is átlátszik a külső minta. A belső részének viaszos tapintása van, ha beleborulna valami, könnyebb tisztítani.


A külső anyaga vízlepergetős, és erős szövésű. Bár nem mondanám vízállónak, de cseppállónak igen.


Gyorsan ki is próbáltam, hogy mi fér bele. Szerintem nagyobbnak tűnik, mint amilyen. Több kisebb dolog jól elfér benne, de a nagyobbak már kevésbé.

Összességében, egy szóval kifejezve: igényes darab (ha a zipzáros kék szalagtól eltekintünk.)
Ti vettetek valamit a Ready For Boarding-ból?

4 megjegyzés:

  1. Úgy vagyok én is,mint te,a neszesszert már megvettem, annyira csábított,a többivel pedig várok:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a múltkor annyira meglepődtem, szinte minden megvolt még a limitált kiadásból, fele annyiért.
      Megéri várni, reméljük nem viszik el az orrunk elől :)

      Törlés
  2. jaj én meg ezt a neszeszert várom majd hogy leakciózzák,nagyon édes,de 800ért sok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, mindenki az akciókra vadászik :D

      Törlés