DIY sorozat No. 3. - Körömdíszítés

Íme megint szerda, vagyis megint DIY. Mostani projektünk egy körömdíszítési technika alkalmazása volt. Elsőre könnyűnek és gyorsnak tűnhet, de annyira nem az.


Lássuk, mi kell hozzá:
 -  alap és fedőlakk
 -  színes körömlakkok
 -  fekete körömlakk
 -  cellux (vagy díszítőszalag)
 -  olló

1. lépés
Használjunk alaplakkot, mivel nem szeretnénk, ha lemosás után elszíneződne a körmünk. Én az essence Better than gel nails alaplakkját használtam, ami gyorsan szárad és jó alapot ad.


2. lépés
Fessük meg az alapot, amit később szeretnénk, hogy átlátszódjon a  fekete alatt. Én 3 szín használtam, babakéket, sárgát és rózsaszínt, essence colour&go-kat. Mindegyik sávot duplán festettem, hogy jó fedjen.
Ezután jó legalább egy fél napot várni a folytatással, vagy akár egy egészet is. Mivel nem szeretnénk hogy a cellux feltépje a friss lakkozást.



3. lépés
Mivel a cellux alapból túl széles lenne, vágjunk le belőle csíkokat. Én négy részre vágtam, előszőr félbe, aztán azokat is félbe. Érdemes az összeset legyártani egyszerre, hogy ne félig lakkozott kézzel kelljen vele szórakozni.


4. lépés
Ragasszuk fel a cellux-csíkokat a körmünkre, olyan elrendezésben, ahogy tetszik. Jól nyomkodjuk oda, hogy semmiképp se tudjon alámenni a fekete lakk.


5. lépés
Fessünk rá egy réteg feketét és várjuk meg hogy megszáradjon. Ha túl hamar húznánk le a celluxot, elhúzná a fekete lakkozást és csúnya lenne. Egyébiránt, húzzuk le a celluxot, egyesével, 'szálanként'.


6. lépés
Mehet rá a fedőlakk. Sajnos én keveset vártam, mielőtt felkentem volna, így a fekete helyenként elkenődött. Essence BTGN fedőlakkot használtam.



Lessétek meg kis csapatunk többi tagjának alkotásait is:
Ki fogjátok próbálni ezt a fajta díszítést? Hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. szia!!! nagyon tetszik!! Kipróbálom,én videóm láttam ugyanezt. Ha holnap megcsináltam mutatok képet a blogomon ha érdekel. http://torteij88.blogspot.hu/
    pux Judit

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Persze hogy érdekel, majd dobj egy linket, ha megcsináltad! :)

    VálaszTörlés