Alverde limitált kiadás - Modern art és DM tavaszi smink roadshow

Ebben a bejegyzésben két dologról fogok nektek beszámolni. Először is a DM saját márkája, az alverde újabb limitált kiadást dobott a piacra, amit elvileg áprilistól már meg is vehetünk. A neve modern art, a koncepció illeszkedik is ehhez.
De akkor lássuk a lényeget:



Színes szemhéjtusok

Tusecset

Szemhéjpúderek

Extra csillogást adó szájfény

Rúzsok

Pirosítók

Sminkfixáló spray
Az érdeklődésemet leginkább a sminkfixáló spray keltette fel, de a tusecset is jónak tűnik. A mostani Glamourban a glamour-napok kuponjai mellett volt még két DM-es is. 50-50% kedvezményt adnak egy hajfestékre és egy sminkcuccra. A sminkes márkák között az alverdétől is lehet vásárolni, szerintem én ebből a kollekcióból fogom elhasználni valamire.

És akkor a másik téma: a tavaszi smink roadshow. Idén tavasszal is elindította ezt a kezdeményezést a DM. Ez azt jelenti, hogy kiválasztasz egy időpontot és egy helyszínt (innen le tudod tölteni a listát), odamész, és jó esetben egy ügyes kezű, kedves sminkes elkészíti a sminked, teljesen ingyen.
Itt a pestiek előnyben vannak, vidéki helyszín sajnos kevesebb. Ha felmegyek Pestre, akkor mindenképp ki szeretném próbálni a West Endben valamikor. Annyit tudok, hogy érdemes kezdésre oda menni, hogy ne kelljen órákat várnod.
Ti voltatok már ingyenes sminkelésen?

5 megjegyzés:

  1. Ránézésre nagyon bejövős, remélem élőben is ilyen színek lesznek, és a minőség is jó lesz. A türkiz szemhéjpúder, a legsötétebb rúzs és a rózsaszín pirosító kéne :) A tusecsetet elgondolkoznék.
    Nem voltam még ingyenes sminkelésen (sem pedig nem-ingyenesen :) ), valahogy félnék, hogy mégsem lesz olyan jó, mint amit elvárnék, és sminklemosás után alkothatok valami hordhatót a mosdóban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma a DM felé járok, lehet, hogy beugrom megnézni, kirakták-e már.
      Én is ettől tartok kicsit, de tapasztalatnak biztos jó lesz.

      Törlés
  2. Bizony igy van! A sminkes azt csinalja ami ,,a kezeben van,,,nem ami neked all jól(kivètel erositi a szabalyt)aztàn mosdo.En 5. Sminkelesnel 4x jartam igy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huha, hát ez azért ijesztő. Azt hittem, hogy azért legalább odafigyelnek rá, hogy mit csinálnak. Gondolom fizetést is kapnak érte...

      Törlés
  3. nagyon tudom mindenkinek ajánlani az extra csillogást biztosító szájfényt.nekem is van.annyira szeretem h vettem is belőle még 1-t.:)).

    VálaszTörlés