Lovely barna tus - TESZT

A Lovely fekete szemhéjtusáról már sok más bloggerinánál olvashattatok. Nekem már van fekete tusom, ezért a barna színűre esett a választásom. Már néhány hete használatban van, így már biztos véleménnyel vagyok róla.
A Rossmannban vettem, akciósan 449 forintért, ezért 4 ml-ert kapunk.




A kiszerelésben picit furcsa az, hogy rettentő hosszú a vége, míg a tégely viszonylag kicsi. Gondolom így akarták nagyobbnak láttatni.

Az applikátora ecsetes, pont jó hosszúságú és vastagságú. Sajnos nem sikerült ennél jobb képet készíteni róla.

És akkor jöjjön a meglepetés: a színe. Nem igazán barna, sokkal inkább órarany. Nem mintha nem tetszene, na de ez akkor sem barna. (Hacsak nem egy pasit kérdezünk).
A tartóssága szuper, annak ellenére, hogy nem vízálló. Egész nap a helyén marad, nem mászik el a felső szemhéjra, alap sem kell hozzá. Nekem még a tesiórát is tökéletesen kibírta.
Kicsit lassan szárad, ezért felvitel után vigyázni kell még egy percig rá., nehogy elkenődjön.
A legnagyobb baj vele az, ha véletlenül túl közel vagy belekenjük a szembe, akkor meleg, viszkető érzést tapasztalunk, de az is elmúlik néhány perc alatt.

Összességében nekem nagyon bevált, ennyi pénzt bőven megér, a hibái ellenére is.

Nektek van Lovely tusotok? Meg vagytok vele elégedve?

1 megjegyzés:

  1. Van, ugyanez:) Nekem még évekkel ezelőtt vette anyu (feketében) , és pár hete megláttam a polcokon más színekben. Most is fel van rakva, nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés