Essence colour&shine szemhéjpúder - TESZT

Az essence szerintem egyik legjobb szemhéjpúder 'családjának' néhány darabját mutatom be most nektek, a colour&shine-ét. A kéket és a rózsaszín még karácsonyra kaptam (hát igen, kicsit le vagyok maradva). A szürke pedig 300 forintos akciós volt (aztán rózsaszín is - ilyen az én szerencsém).
Az áruk 800-900 forint körül van és még jópár szín megtalálható az állványokon. Ezért 1,5 grammot kapunk.




A rózsaszín a 09-es trip to venus, a kék a 07-es blue moon és a szürke a 10-es let's do the moonwalk. Gondolom mindenkinek feltűnt, hogy az űrrel kapcsolatos nevei vannak, nem csak ezeknek, hanem az összes többi colour&shine-nak is.


Stabil, műanyag dobozban kaphatóak. Eddig még nem lett semmi bajuk, pedig estek már le.
A felszínük a kedvencem: márványos hatású és egyszerűen szuper! Sőt ha oldalról nézzük, látszik hogy kidudorodik a kis dobozából. :)


Azt írják, hogy lehet szárazon és nedvesen is használni. Gondoltam megmutatom nektek mindkettőt. A képeken nagyon jól látszik hogy nedvesen (alul és jobb oldalt) sokkal intenzívebb színt ad, de szárazon sem rossz. Nem használtam hozzá semmilyen alapot.
Akik viszont nem szeretik a csillogós szemhéjpúdereket, azoknak nem ajánlom, mert elég sok és nagy csillámot tartalmaznak.
Bár nem vízállóak, alappal szuper tartósak. Egy egész napot kibírnak, bár itt is a csillámokkal van gond, nagyon nem szeretem amikor lepotyognak és lemosni is alig lehet őket.



Összességében én szeretem őket és a csillám-fanoknak is tökéletes választás, szép és intenzív színeket ad.
Nektek van valamilyen colour&shine szemhéjpúderetek? Vagy szeretnétek egyet?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése