Alverde pirosító - TESZT

Még a múlt héten levásároltam a DM-es 50%-os kuponomat. Eredetileg az új, Modern art kollekcióból akartam venni valamit. A szemhéjpúderek nem tetszettek, olyan kis semmilyenek voltak és ahhoz képest drágák is. A zselés tusok jópofák voltak, de van már színes zselés tusom, így ők is ki lettek lőve. A pirosítók színei nem tetszettek, és a sminkfixáló (már bocsánat hogy ilyet írok, de) gagyinak tűnt. Nekem ez a limitált kiadás nem tetszett élőben.




Ettől még maradtam az Alverdénél és az állandó termékek közül választottam egy pirosítót. Kedvezménnyel 700 forint volt, egyébként meg 1400. A 07-es flamingo fantázianevet viseli. Első hibapont: nem írták rá, hogy hány grammos a termék, vagy legalábbis én sehol nem találom.


A csomagolása műanyag, strapabíró, már néhányszor leejtettem szegényt, de semmi baja nem lett.
A színe kevédbé rózsaszínes, mint a képeken. Engem egyébként nem emlékeztet flamingókra. A virágminta középen viszont nagyon tetszik.


Nagyon szépen pigmentált, intenzív színe van. Ujjal vittem fel és néhány mozdulat elég volt. És könnyen építhető illetve eldolgozható.
Egy nagy gond van vele. Miután megcsináltam a képeket egy sima papírzsepivel le tudtam törölni a kezemről, szinte maradéktalanul. Alapozóval biztos tartósabb, de ennél azért lehetne tartósabb.
Viszonylag erős, virágos illata van. Ezt akkor érezni igazán, ha beledugjuk a nózinkat a dobozba, használatkor hamar elillan.


Összességében közepesnek mondanám: jól pigmentált és könnyen kezelhető, de egyáltalán nem tartós. Én nem vásárolnám újra.
Hozzátenném, hogy ez az első Alverde termékem és őszintén szólva nem győzött meg arról, hogy legyen több.
Nektek van Alverde pirosítótok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése