Essence my skin krémek - TESZT

Ma a két kedvenc arckrémemet fogom nektek bemutatni. (Igen, totál essence mániás vagyok.) Mindkettő a my skin termékcsaládba tartozik, ezeken kívül még egy, harmadik fajta van. Az egyik a mattító krém, a másik pedig egy intenzív hidratáló krém. A mattító krémből már 3 tégellyel is elhasználtam.
De most lássuk, miért is szeretem ennyire őket:




Az áruk össz-vissz 600 forint, amiért 50 ml krémet kapunk (a Müllerben). Nekem 2-3 hónapig elég (6 hónap a szavatosság), így nagyon megéri.
Először kipróbálásra vásároltam meg a mattosítót és már lassan egy éve hű vagyok hozzá. Akkoriban azért választottam ezt a típust, mert nagyon zsíros volt a bőröm. Szerencsére ez mostanra mérséklődött, sőt helyenként száraz, ezért jött velem haza az intenzív hidartáló is.


Gyakorlatilag nappali-éjszakai krémeknek használom őket. Eddig még nem sikerült más olyan márkát találni, aminek van direkt fiatal bőrre való nappali-éjszakai krémje, minden a ránctalanítókkal van tele.


A boltban kis dobozban kapni őket, amiknek szegényeknek általában be van szakítva a 'fülüknél'. De ez csak esztétikai hiba, gondolom a pakolás során sérülnek meg. Ebben a dobozban van a krém. Szépen kitölti a dobozban a helyet, semmi csalás. A tető lecsavarása után találkozunk egy védőfóliával, ami minden más krémnél is van. De én azért találtam fontosnak, mert így biztos, hogy mi nyúlunk bele először.


Reggelente mindig a mattító krémet használom, ami smink alá sem rossz: hamar beszívódik és könnyű rá felvinni az alapozót. Esténként ha zsírosnak érzem a bőröm, szintén ezt használom, egyébként meg az intenzív hidratálót.

Annyi bajom van, hogy a mattító krém nem igazán mattít. Viszont mivel általában minden reggel sminkelek, ez nem feltűnő. De hidratáltan tartja a bőrömet és nem okoz újabb pattanásokat. Úgyhogy ez már jó pont. Talán át kéne nevezni: hidratáló zsíros bőrre.
Az intenzív hidratálót viszont annak ajánlom, akinek tényleg szüksége van hidratálásra. Ez is viszonylag hamar beszívódik és reggelre nekem puhává varázsolja az arcomat.


A mattító krémnek (alul) könnyű formulája van és picit lilás színe, ami felvitelnél természetesen nem látszik. Az intenzív hidratáló kicsit nehézhesebb, testesebb, ezért csak éjszakára használom.

Mindkét krém összetevői között vannak gyümölcsök és az illatuk is ezt tükrözi. Olajmentesek és fényvédő faktor is van bennük (csak azt nem találom, hogy hányas).

Összességében én ajánlom mindkét krémet, ha mást nem is, de egy próbát megér. Nekem főleg a mattosító vált be.
Ezek után tervezitek megvenni? Esetleg használjátok már valamelyiket?

4 megjegyzés:

  1. ha elfogy a niveám, akkor megveszem a mattosítót :)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nekem is megvan a mattító krém, és az lenne a kérdésem, hogy csak nekem húzza a bőröm amikor a krém elkezd száradni, vagy ez normális?
    (Olyan mint amikor egy pakolást raksz az arcodra és amikor megszilárdul..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is szoktam érezni, de csak ha kicsit sokat kenek fel belőle. Nem tudom mitől lehet, talán nem szívja be rendesen a bőr.
      Próbáld meg, hogy kicsit kevesebbet viszel fel :)

      Törlés