DIY - Kakaós ajakradír

Ma egy nagyon egyszerűen, otthon elkészíthető ajakradír 'receptjét' fogom nektek bemutatni. Tényleg pillanatok alatt elkészül és nagyon jót tesz az ajkaidnak.



Lássuk, mi kell hozzá:
- egy tálka, amiben az ajakradírt szeretnéd tartani (nekem egy üres krémesdoboz)
- kiskanál (a keveréshez)
- méz
- kristálycukor (porcukor nem jó)
- cukrozatlan kakaópor


Hogy miért pont ezek? A cukorszemcsék finoman leradírozzák az elhalt hámsejteket, míg a méz és a kakaó hidratálja az ajkaidat. És a legjobb: édesszájúak utána lenyalogathatják.

1. lépés
Alaposan mosd ki a tálkát, amibe a radírt szeretnéd rakni. Ugye nem akarod, hogy krémíze legyen?

2. lépés
Rakj a tálkába 2 kiskanál cukrot, 1 kiskanál mézet és egy kevés kakaóport. Ezeket keverd össze. Ha nagyon nem akar összekeveredni, adhatsz hozzá egy kis vizet, de tényleg nagyon keveset.


És készen is van!
Most már nincs más dolgod, mint felkenni a szádra. Az már jó, ha kibírod 10 percig, nagyon oda kellett figyelnem, hogy ne nyaljam le egyből.
Sajnos itt nincs szavatossági idő feltüntetve, figyelj oda, hogy nehogy megromoljon. Ezért jó ha mondjuk olyan edénykében tárolod, aminek van kupakja. Vagy egyszerre csak egy kis adagot keversz ki belőle.
Az enyém sajnos egy kicsit túl híg lett, mert túl sok vizet öntöttem bele, ti ne kövessétek el ezt a hibát!

Sikerült megcsinálni?
Szeretnétek még DIY bejegyzést?

4 megjegyzés:

  1. Midenképp legyen még DIY bejegyzés, azokat kedvelem a legjobban :) Egyébként szerintem nem elég, ha rajta hagyod, mmint ajakradírként az a lényeg, hogy be is dörzsöljük egy kicsit, nem? :)
    De jó ötlet, kipróbálom, biztos van a kakaónak valami áldásos hatása, meg persze ezeket az egyszerű kencéket a végtelenségig lehet fokozni, pl chilis, aloe verás, uborkás... :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem túlságosan folyós lett, azért nem mertem dörzsölni. De egyébként igazad van. :)
    Persze, én is rengeteg verziót láttam már, de talán ez a legegyszerűbb.
    És ígérem, lesz még ilyen bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett a bejegyzés. :D Tudom is mit fogok tenni az üres kis piklimbe. ^^
    by:
    www.sorasbeautydream.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy valami hasznosat tudtam írni :)

      Törlés