Syoss hővédő spray - TESZT

A Syossról már biztosan mindenki hallott, "professzionális termékeket forgalmaznak, elérehtő áron". Ma a hővédő sprayről fogok nektek írni.
A legtöbb drogériában megtalálható, 1000 forint körüli áron, amiért 200 ml-ert kapunk.




A csomagolása egyszerű, de nagyszerű. A fújóka alatt van egy fehér pöcök, amit jobbra illetve balra is el tudunk forgatni 90 fokkal. Ez azért van, mert alap állásban nem lehet behúzni a fúvóka karját, csak ha ezt a pöcköt elforgattuk. Ez utazáshoz praktikus, így nem folyik bele a táskába.


Maga a folyadék átlátszó, olyan mint a víz. Ezért nem is fényképeztem le. Illata sincsen, szóval aki ettől tartott nyugodtan megveheti.


A doboz igazat mond: tényleg nem ragad, inkább vizes érzés.


Kétféleképp javasolja a használatot. Az első hogy még nedves hajra permetezzük és így egyenesebbre szárad. A másik pedig száraz hajra fújjuk és utána használunk hajvasalót.
Én a hajam kímélése céljából az első módszerrel szoktam használni. Hajmosás után törölközőszáraz hajra fújom, 5-8 fújással (közepesen hosszú hajam van) és megszárítom. Alapból a hajam alja kicsit hullámos, de ezzel egyenesre tudom szárítani. Természetesen nem áll annyira vigyázban, mintha kivasaltam volna, de én így is meg vagyok vele elégedve.
Hővédőt használni fontos hajvasalás előtt, mert megvédi a hajszálakat a hő miatti roncsolódástól. Sajnos azt nem tudom letesztelni, hogy mennyire véd. De én hiszek nekik, hogy kb. 200 fokig.

Szinte minden hajmosásnál előkerül és fél-egy év alatt fogyott el. Én nagyon szeretem és bátran ajánlom mindenkinek.
Ti használtok hővédőt? Próbáltátok már a Syosst?

5 megjegyzés:

  1. Köszi a tesztet, épp hővédőt keresek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivesen, majd írd meg, hogy milyet vettél. :)

      Törlés
  2. Én Balea-t használok, de ragad tőle a hajam és összeáll :S Úgy döntöttem kipróbálok más terméket és a syoss-al kezdem...remélem beválik!

    VálaszTörlés
  3. akkor vizes hajra biztonságosabb? remek, akkor mindenféle képpen kipróbálom úgy is. én a héten vettem, sok jót hallottam róla, így elindultam megvenni, az előtt a Rossmannban 1500ft volt, most akcióban ugyanott megkaptam 1000ért. :) szerintem jó.!:)

    VálaszTörlés