Essence marble mania szemhéjpúder - TESZT

Még nem késő bevásárolni az essence Marble mania kollekciójából, amíg nem jön a Fruity trendkiadás. Ma az egyik kedvencemet mutatom meg nektek, a szemhéjpúdert.
799 forint volt és 1,5 grammos. Leginkább az essence colour&shine szemhéjpúdereire hasonlít.
Az én árnyalatom a 01-es seriously mixed up, azért csak ezt az egyet hoztam el, mert a többi is nagyon hasonló volt.




A doboza masszív műanyag, jól záródik. A hátuljára persze rányomták a szürke matricát, egészen használható fordítással.


A felülete a kedvencem, imádom ezt a színes, márványos mintát. Féltem is belenyúlni először.
Barna, sárga és rózsaszín keveredik benne, a végeredmény pedig leginkább barnás. Pici, arany csillámok vannak benne, amik főleg napfényben látszódnak.


Azt írja, hogy szárazon és vizesen is használható, ezért a képeket is így készítettem. Felül a vizes, alul a száraz. Nekem mindkét verzióban tetszik. Szerintem barna-füstös sminkhez szuper lesz.


Ti vettetek valamit a marble mania kollekcióból? Én azon gondolkoztam, hogy ha leakciózzák, megveszem a pirosítót. Mit gondoltok?

2 megjegyzés:

  1. Én a pirosítóval szemeztem, de nem vettem meg... de ha leárazzák akkor a kosárban landol és hazajön a mamival. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért nem merem megvenni teljes áron, mert van aki szerint szuper, más szerint meg rossz.

      Törlés