Akciós a trendkiadások a Rossmannban és zsákmány

A Rossmannokban leakciózták a trendkiadásokat, úgyhogy futás gyorsan, szerezzétek be ami eddig kimaradt! A legújabb essence Marble Maniátt, a Catrice Hidden World-je is, sőt nálunk még a Vampire's love-ból is nevetséges áron vesztegetik a dolgokat.
Az eheti akció keretében pedig minden Maybelline termék 25%-kal olcsóbb.




Így került hozzám a Marble mania pirosítója, ami 1000 forint helyett most csak 700 volt. Eredeti áron nem akartam volna megvenni, viszont most az utolsó darabot hoztam el belőle.
Eredetileg a Sunozon napozás utáni testápolóért mentem, ami most akciós, 400 forintba kerül. Még nem használtam ilyen jellegű terméket, de ennyiért megér egy próbát. Főleg, hogy E vitamin is van benne.
A jimjams sminklemosó kendőket a DM-ben vettem, 220 forintért. A neszeszerembe fognak beköltözni, napközbeni sminkbalesetek elkerülése végett. A DM-ben egyébként az Add on magic van kitéve az essence pultra.
A két essence cracking lakk pedig egy vaterás vásárlás eredménye.

Vásároltok valamit a Marble Maniaából? Hasznos volt az info?
Miről legyen először teszt?

7 megjegyzés:

  1. Jaj az nagyon hasznos volt, hogy minden Maybelline termékre 25%-os akció van :) Rengeteg névnap, szülinap és ünnep van májusban, és már épp tervben volt egy Rossmann ajándékok beszerzése végett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor majd írok ha lesz még hasonló akció.
      Én ha másnak akarok venni valamit, mindig becsúszik magamnak is egy-két cucc :)

      Törlés
  2. Ahol én voltam Rossmann-ban ott még teljes áron voltak az essence cuccok, és semmi akciós trend nem volt :( Te hol voltál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaposváron az összesben, meg Pesten a Szent István körúti Rossmannban is akciósak. :)

      Törlés
  3. A jimjams-ben mintha apró szálkadarabkák lennének, nekem nagyon karcolja az egyébként nem érzékeny bőrömet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj, akkor lehet, hogy ez nem is volt olyan jó vásár... Még nem próbáltam ki. :(

      Törlés
  4. Nekem is van olyan töredezősöm.. Feketében. Nagyon jó. Próbáltad már??

    VálaszTörlés