Essence 100% splash proof tus - TESZT

Már régóta szerettem volna egy filces tust, mivel az ecsetesekkel nem tudok szép vonalat húzni. Végül az essence 100% splash proof tusát néztem ki, hiszen annyi szuper véleményt olvastam róla.



800 forintbba került és 1,2 ml cucc van benne, 6 hónapig jó.


A csomagolása praktikus, tetszik ez a kék-fekete. De jó lenne, ha rá lehetne rakni a kupakot a hátuljára, amíg használjuk. Mert így a múltkor majdnem elhagytam.


A vége olyan kialakítású, mint egy filctoll. A legvége egészen vékony, és folyamatosan vastagszik. Ez szép és jó lenne, ha használat közben nem hajolna el az utolsó 2-3 milliméter belőle. Ha egyáltalán sikerül így vékony vonalat húzni, az halvány lesz és pontatlan. Vastagabb vonal húzásánál szerencsére nincs ilyen probléma.


A színre nem panaszkodhatok, szépen pigmentált fekete. Felvitelkor fényes, de mattra szárad.


És akkor a legkritikusabb: a vízállóság. Először felkentem és megvártam, amíg megszáradt. Aztán simán ujjal dörzsöltem egy picit, nem nagyon, nem erősen. Erre kicsit elkenődött.


Ezután kb. fél percig folyattam rá a vizet. Ettől szerencsére nem mosódott tovább. De aztán egy ujjal hozzányúltam és kicsit mozgattam rajta az ujjam. Totál elkenődött, egy nagy, fekete paca maradt a helyén.


Lemostam az elkent részt, maradt egy halványszürke vonal. Erre aztán langyos vizet folyattam és megpróbáltam ujjal lemosni. Sikerült, már csak egy nagyon-nagyon halvány vonal maradt.

Aztán tegnap kipróbáltam élesben is. Alá kentem szemhéjalapot és egy közepesen vastag vonalat húztam. Két óra múlva, a tükörben jó kis meglepetés várt. A szín eléggé megfakult, inkább szürke lett. Aztán felmászott a szemhéjamra is, egy szép, fekete vonal keretében. Nem kicsit voltam dühös.

Őszintén szólva nagyon nagyot csalódtam ebben a tusban, sokkal jobbat vártam. A színével semmi baj, de cseppet sem vízálló és nem tartós. Kerüljétek el messzire!

Ti milyen tust használtok?

1 megjegyzés: