Az én sminktükröm a Carpisától

Ma a kicsi sminkes tükrömet szeretném nektek megmutatni, és leírni, hogy szerintem milyen a tökéletes tükör.

A Carpisának (táskabolt) egy éve volt a 10. szülinapja, és promóciót hirdettek. Ha 5, 10, 50 euro feletti értékben vásároltál, az értékhez képest választhattál ajándékot is. Így anyukám táskája mellé kaptuk ezt a tükröt. Választhattam volna fehéret is, a fekete helyett, de ez jobban tetszett. Azóta is ő az én egyetlen (és szerintem a legjobb) sminktükröm. Sajnos ez egy limitált idejű akció volt, már lejárt, így nem juthattok hozzá.




Kezdjük a külsőségekkel. Jó ha van egy doboza, amibe bele tudjuk rakni, mielőtt 25 méterről beledobnánk a táskánkba. Ez védi a karcolásoktól és a koszolódástól. Én direkt ezért tartottam meg a dobozát, sőt még a fóliát is.

Aztán jó, ha a külseje is szép. Elvégre azzal vesznek rá minket hogy megvegyük a voltban és egyébként is nőből vagyunk :) Az enyém egyik oldalán kövekből kirakott virágok, a másikon pedig Carpisa logo van. Nekem tetszik, mert van rajta díszítés, de mégsem csicsás.


És a lényeg, a tükör. Egyedül azt bánom, hogy az egyik felét nem nagyítósra csinálták, úgy tökéletes lenne. De így is több szögből nézhetjük magunkat, ami praktikus a szemöldökszedéshez vagy akár az alapozó megigazításához. 180 fokig hajtható ki maximum, közte bármilyen szögben állítható.


Gondolom, észrevettétek a képeken a szürke kis pöttyöket oldalt. Most lelőttem a poént: ezek kicsike led izzók. Csak az egyik tükör-részen vannak. Fehér fénnyel világítanak, és borult időben szuper. Én nagyon szeretem rajta ezt a funkciót. Be illetve kikapcsolni a hajlítós részen lévő, benyomható gombbal lehet.

Kinek tetszik az én kis tükröm? Hasznos volt a bejegyzés?

2 megjegyzés:

  1. Ledek???? WOW Nem véletlenül imádom én a Carpisat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :) Ahhoz képest hogy 'ajándék' nagyon szépen megcsinálták.

      Törlés