Essence Fruity körmlakk - TESZT

Már tudjátok, hogy bevásároltam az essence új, Fruity trendkiadásából. Ma a két lakkot mutatom meg nektek.



Hezitáltam, hogy ez a rózsaszín vagy a kicsit pirosasabb jöjjön velem, de végül is mellette döntöttem, a zöldben pedig biztos voltam. Míg a promócióban szerepel a fantázianév, a lakkon már nem. Nem tudom, miért felejtették le róluk. :(


Az üvegcse 10 ml lakkot tartalmaz és 654 forint volt. Nekem nagyon tetszik ez a gömbölyded forma, viszont az elejére nyomott logo lehetne nagyobb.


Az egyik lakk halvány rózsaszín, pink csillámokkal (03 very cherry), a másik  pedig fűzöld, zöld csillámokkal (04 one kiwi a day… ). A csillámok karbantartására a lakkban van két kis fémgolyó, használat előtt összerázzuk kicsit és máris egyenletesebbek a csillámok.


Az ecsete laposabb, mint a colour&go lakkoké, viszont rengeteg lakkot vesz fel, muszáj lehúzni az üveg száján felvitel előtt.


Mint a képen is láthatjátok, egy rétegben nem igazán fedett, de egy vastagabb második réteggel már jó. Ahogy rétegezzük a lakkot, az alsóbb réteg csillámjai elhalványodnak, és csak pöttyöknek tűnnek.

Very cherry egy rétegben

One kiwi a day egy rétegben
 Nekem nagyon nagy pozitívum, hogy gyorsan szárad, így a több réteggel is hamar végzünk.

2 réteg

2 réteg

Nem kentem fel fedőlakkot, így már a második nap elkezdett lepattogni, bár nekem mostanában ennél többet nem is bírnak a lakkok.

Ti vettetek lakkot ebből a trendkiadásból?

3 megjegyzés:

  1. Nekem nem nagyon tetszenek,de már máshol is írtam :D nem bejövős nekem ez a kollekció :(

    VálaszTörlés
  2. én olyan zöldet vettem és meg is vagyok vele elégedve. :)

    VálaszTörlés
  3. én olyan zöldet vettem és meg is vagyok vele elégedve. :)

    VálaszTörlés