Lovely terra cotta compact paletta - TESZT

Tegnap kicsit utánanéztem ennek a palettának, kapott hideget és meleget is. Gondoltam megér egy próbát, főleg, hogy most akciós. Már előre kinéztem a 01-es számút; barnás-zöldes árnyalatok vannak benne. Akciósan 559 forint volt, szerintem teljesen megfizethető. Van még kékes és rózsaszínes paletta is.




Egyszerű műanyag dobozban van, nekem elég tartósnak tűnik. Nekem is ugyan az a bajom vele, mint mindenkinek: a pici applikátor. Nagyon cuki, de semmire sem jó. Celluxal van beragasztva a dobozba, különben ide-oda repkedne a szemhéjpúderek között és teljesen koszos lenne. Én gyorsan ki is vettem belőle.



5 darab szín található benne. Mindegyik ilyen kidoborodós megoldással. Oldalról nagyon jól néz ki, de sajnos egyáltalán nem praktikus. Eléggé porzik amikor belenyúlunk és már a teszt után is koszos-poros lett a paletta.


De most jön a hatalmas pozitívum: a színek. Szárazon használtam őket, essence szemhéjalapozóval. Nekem nagyon tetszenek, visszafogott, szaténos csillogásuk van, nem ilyen hatalmas csillámok (mint az essenceknél). Véletlenül belenyúltam vizes kézzel is, hát úgy aztán igazán intenzív, talán már kicsit sok is. Egy szó mint száz: nagyon jók.


Szerintem teljesen megérte megvenni, később talán más színkombináció is hazajön velem. Aki tud még a héten menjen el érte, mert most akciósak a Lovely termékek.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színek vannak benne, nekem főleg a zöld tetszik,lehet,hogy beszerzek én is egyet belőle. Tetszik a blogod,feliratkoztam rá.:)
    Üdv.aloebeautyblog.com

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, én egy kékeset szeretnéék :)
    sok sikert a blogoláshoz!
    janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek! :)

    VálaszTörlés
  4. Ő nekm is megvan, nyáron kaptam barátnőmtől névnapomra :) A világosabbik zöld és a fehér a kedvencem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a két barnás szín és a fehér a favoritom. :)

      Törlés
  5. Milyen is bogyók :) Nagyon jó a formájuk :)

    Szeretettel várlak nálam is,
    http://avianarahl.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Mintha félbe lenne vágva valami sminkgolyó. :D

      Törlés