Essence Marble mania nail art szett - TESZT

Végre nálunk is a boltokba került az essence marble mania kollekciója, amit már nagyon vártam. Természetesen nem csak ezt a körömdíszítő szettet hoztam el, de most róla írok először.
Az essence állandó kollekciójába is bekerült egy hasonló szett; 3 szivacs és egy ecset van benne. És 100 forinttal olcsóbb. De nekem jobban tetszett ez, mert ebben van rózsafa pálcika is.




A csomagban van egy ecset, két rózsafa pálcika és két szivacs. Az összes cucc egy műanyag, zárhatós tasakban van, ami szerintem nagyon praktikus és tartós.


Ha kivesszük belőle a díszítő lapot, szét tudjuk nyitni és tippeket találunk benne, hogy hogyan használjuk az egyes dolgokat. Sajnos a lapra csak angolul, németül és franciául írták, nincs magyarul. Viszont a hátuljára fel van ragasztva egy szürke matrica, amin mini betűkkel és kisebb-nagyobb fordítási hibákkal rajta van a szöveg. Én inkább maradok az angol nyelvűnél.


A két szivacs a 'festékszórós' technika alkalmazásához van. Körömlakkot kenünk a szivacsra és óvatosan hozzáütögetjük a körmünkhöz, így olyan lesz, mintha festékszóróval fújtuk volna rá. Én kicsit tartok attól, hogy nem fogom tudni kimosni a körömlakkot a szivacsokból és hamar tönkremennek.


A csomagban van még kettő rózsafa pálcika is. A végük más kialakítású, az egyik hegyes, míg a másik ferdén vágott. A ferde a bőr visszatolására szolgál, míg a hegyes végével tudjuk elkészíteni a márványos manikűrt.


És végül: az ecset. Ugyan ilyen ecset van az állandó termékes szettben is. Nagyon vékony és hosszú a festős része. Készíthetünk vele csíkokat és pöttyöket egyaránt.

Ti megvettétek valamelyik szettet? Szeretnétek látni, hogy hogyan lehet őket használni?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése