Lovely körömerősítő - TESZT

A Lovely márkáról még nem írtam: hasnonlóan alacsony árkategóriás mint az essence. A Rossmannokban van állványa és most minden termékükre 25% kedvezmény van.




Ezt a körömerősítőt még régebben vettem, de itt az ideje, hogy írjak róla. A Lovelynak rengeteg hasonló körömcucca van; erősítő, száradást gyorsító...mindegyik 500 forint. Én azért ezt választottam, mert kalciumot, E, C és F vitamint tartalmaz.


Az ecsete olyan olyan mint bármelyik körömlakké, de az anyag állaga zselés. Én úgy szoktam használni, hogy felkenek egy kicsit a körmömre és ujjal dörzsölgetem, amíg be nem szívja. Egyébként ez max. 5 perces művelet, gyorsan megvan. Magának a gélnek a tégelybe rózsaszínes színe van, felkenve viszont átlátszónak tűnik. Az illata viszont kicsit furcsa, de nem vészes.


Így néz ki, hát gyakorlatilag sehogy. Amikor meg beszívódik, még ennyi sem marad belőle.

Így néznek ki most a körmeim, de tény, hogy mostanság ritkán használtam.

Nektek van valamilyen Lovely terméketek? Meg vagytok vele elégedve?

2 megjegyzés:

  1. Van tőle körömerősítő lakkom, átlátszó, de sajnos egyben le lehet húzni a körömről, még lakk alá nem próbáltam, mert azóta műkörmöm van,
    Körömbőr eltávolító készítmény alga kivonattal, ez elég jópofa kis radírozó gömböcskék vannak benne! Eper-málna kivonatú köröm ápolóm!

    Én is blogolok, ha kedved van nézz be hozzám:
    http://devilgirlmakeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos tényleg nem a legjobbak, de legalább kenek valamit a körmömre. :)

      Törlés