Essence caring ajakbalzsam - TESZT

Az essence 300 forintos akciójában kifutó termékek voltak ezek az ajakbalzsamok is. Szerintem ezeket vitték a legkevésbé, pedig nekem nagyon bejött. 4 színben lehet(ett) őket megvenni, nekem a rózsaszín tűnt a legbarátságosabbnak. Őszintén, ki akar narancssárga ajakápolót feltenni? Nekem kicsit bizarrnak tűnt.



A csomagolása semmi extra, kis műanyag tégely. A képeken annyira nem látszik, de szerintem egy picit gagyi - a matrica a tetején és az oldalán nem pontosan van felragasztva. De ennek ellenére nagyon praktikus - bármelyik táskában elfér. Természetesen van egy kis csalás benne, a tégely egyharmada átlátszó, nincs benne semmi.
Azt az egyet nem értem, hogy hogyan jön ide a remény érzés-felirat-akármi. De hát ez remény-rózsaszín, legalább alliterál.


És a lényeg, ami benne van (bocsánat a belenyúlkálásért, már használom egy ideje). Sűrű, rózsaszín krém. Talán nem a leghigénikusabb, mivel egy laza belenyúlással beletehetünk néhány bacit, akiknek ez jó kis táptalaj, majd a következő használatkor visszakenjük őket a szánkra.
De ha ettől eltekintünk, akkor a termék maga nagyon jó. A téli hidegben is elég volt reggelente egyszer bekenni vele az ajkaimat és nem száradtak ki.
Felvitel után kicsi fényt ad, de nincs benne csillám vagy ilyesmi. Az illata is kellemes.
Összességében nem bánom hogy megvettem, 300 forintot megért, de nem igazán nyerte el a tetszésemet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése