Essence Legends of the sky körömlakk - TESZT

Az essence mostani trendkiadásából származó körömlakkról lesz szó, még nem késő beszerezni, mielőtt bejön a Marble mania kollekció. A Legends of the sky palettájáról már írtam, most egy rövidebb bejegyzés fog következni. Itt olvashattok a teljes kollekcióról.
Én a körömlakkok közül a legegyszerűbbet választottam, a  többi annyira nem tetszett. Ez a 06 flying higher fantázia-nevet viseli. Szép, drapp színe van.
500 forintba került, amiért 10 ml-es üvegcsét kapunk.



Én két rétegben vittem fel. Egy rétegben nem fedett elég jól, de a második már jobb lett. Nem szárad extra gyorsan, de nagyon lassan sem, olyan átlagos. Bocsánat az összefestett bőrért, még gyakorolnom kell.
Ezek a képek természetes fény mellett készültek:


A dupla réteg tartósnak bizonyult, a következő kép 3 nap (és egy hajmosás) múlva készült. Látszik, hogy a vége lepattogzott kicsit, és megkopott helyenként. De szerintem a 3 nap már jó eredmény.

  

Nektek megvan ebből a trendkiadásból valamelyik körömlakk?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése