Garnier BB krém vs. Essence natural cover moisturizer - TESZT

Ez egy újfajta, különleges bejegyzés lesz, két hasonló terméket fogok összehasonlítani. Az egyik a Garnier BB krémje, a másik pedig a talán kevésbé ismert Essence natural cover moisturizer. Mind a kettő viszonylag új, most hozák forgalomba őket. Tulajdonképpen mindkettő egy színezett hidratálókrém.



Kezdjük az ismertebbel: a Garnier BB krémjével. Teljes nevén Garnier skin naturals BB cream Miracle Skin Perfector. Elöljárőban annyit róla hogy egy alapozó és egy hidratálókrém házasságából született.


Én az Auchanban vettem 1800 forintért, szerintem ott a legakciósabb. A bevezetés miatt akciós még a drogériákban (Müller, dm), ha jól emlékszem ott 2100 forint körül van. Egyébként a későbbi ára 3000 forint lesz. Tehát érdemes most lecsapni rá. Ezért az árért, 50 ml-et kapunk.
Két színváltozatban kapható: egy a világos, egy pedig a normál (sötét) bőrre. Vigyázni kell, mert a nagy kereslet miatt a világos sok helyen már elfogyott. Általában kint van teszter, mindenki ki tudja választani a neki valót. Én is a világosabbat vettem meg.


A csomagolást kicsit túlspilázták: van egy külső doboz amiben még egy doboz, amiben a krém. Huhh. De a sok doboznak előnye is van, olvashatunk a krémről.
5 dolgot ígér:
 - 24 h hidratálás
 - egységes bőrszín
 - ragyogó bőr
 - csökkenti a pirosságot
 - SPF 15 (15ös fényvédő faktor)

A dobozról: "A BB (Beauty Balm) krémek ihlette Miracle Skin Perfector újszerű összetétele egyesíti az ápolást egy könnyed alapozó hatásával az azonnali tökéletes eredményért.A mindennapi arcápolási rutin csupán egyetlen lépésben:
 - Az antioxidánstulajdonságú C-vitamin származékragyogást ad a bőrnek.
 - Az ásványi pigmentek természetesen egységessé teszik a bőrszínt.
  - Az SPF 15 fényszűrőt tartalmazó összetétel segít védeni a bőrt az UV sugarak káros hatásaitól.

Érzékelt hatékonyság: a megkérdezett nők közül az egyetértők és az inkább egyetértők %-a:
  - A bőr hidratáltnak érződik: 82.5%
  - Sima bőr rögtön a felvitel után: 96,8%
  - Egységessé teszi az arcszínt: 90,5%
  - Egységes kinézetű bőr: 93,7%

Használat: A BB krémet használja úgy  mint általános hidratálóját, megtisztíott arcbőrre. A tökéletes fedés érdekében alkalmazza több rétegben"

Az összetevők
És akkor a másik: Essence pure skin natural cover moisturizer.


A Müllerben vettem, 600 forintért, és nem volt akciós. Hoppácska, azért itt gondolom mindenkinek feltűnt az árbéli külömbség... És ugyanúgy 50 ml.
Ő is két árnyalatban kapható, van egy sötétebb és egy világosabb bőrre való. Sajnos a Müllerben nem volt kirakva teszter, így tippelve a világosabbat vettem meg.


A doboza és maga a krém tubusa nagyon hasonlít, gyakorlatilag ugyan az.
Sajnos nincs rajta magyar nyelvű leírás, csak angol és német. De ráraktak egy matricát, rövid magyar 'fordítással'.
" Antibakteriális dearderm komplex. Mitesszerek és pattanások elleni hatás. Egyenletes arcszín. Mattít & olajmentes. A multifunkcionális, fedő hatású hidratálókrém mindent megad a bőrnek, amire csak szüksége van. A clearderm komplexet tartalmazó receptúra csökkenti a miteszereket és a pattanásokat és megelőzi azok újraképződését. Szalicilsav hatóanyagot tartalmaz. Ezzel párhuzamosan intenzíven hidratálja a bőrt. A könnyű krém gyorsan felszívódik és mattítja a bőrt. A világosabb bőrtípussal harmonizáló színárnyalat decensen elfedi az egyenetlenségeket és a bőrnek természetesen szép, egyenletes arcszínt kölcsönöz a pórusok eltömítése nélkül. 3 in 1 hatás. Bőrgyógyászok által igazolt hatékonyság.
Alkalmazás: vigye fel az arcbőr megtisztítása után egyenletesen az arcra és a nyakra, és masszírozza be gyengéden.
Felhasználható: felbontástól számított 12 hónapig."

És akkor jöjjön a lényeg, a két termék összehasonlítása:


Elsőre nem nagyon látszik semmi külsőleges külömbség. Ahogy már említettem mindkettő 50 ml-es, a tubusuk kicsit más.


Mindkettő tubusos, kinyomós. Annyi a külömbség, hogy az essence letekerős, a Garnier meg lepattintós.

Kinyomva a két krém

Kicsit eldolgozva


Teljesen eldolgozva
A képeken felül az essencce, alul a Garnier krém látható. Szóljon, aki a kép alapján bármi külömbséget talál. Nem úgy néz ki mintha ugyanabból a krémből származna a két minta?
Azért a valóságban kicsit más. A színük tényleg totál egyforma, én legalábbis úgy láttam.
Az állaguk kicsit más, a Garnier nehezebben kenhető, 'tömősebb', míg az essencet könnyebb eloszlatni, jobban kenhető.
A Garnier krém eldolgozva sokkal fényesebb, amit a promócióban 'ragyogó bőr'-ként tüntetnek fel. Mindenképp kell hozzá púdert használni, hogy lemattítsa. Az essence kevésbé eredményez fénylő hatást, de azért itt sem árt púdert használni.
Az illatuk semmi különös. Aki használt már Garnier krémet, az tudja, hogy olyan mire gondolok, amikor azt írom, hogy olyan Garnier illatú. Az essence pedig semleges, krém illatú.


Nektek mi a véleményetek a két termékről? Melyik vált be?

8 megjegyzés:

  1. Szia Nekem a garnier van és tényleg fényes tőle az arcom ,de azért szeretem.Hol lehet venni az essencét mert itt Vácon nincs.Ez mostani szortimentben van?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én eddig még csak a Müllerben láttam, de talán előbb-utóbb lesz a Rossmannokban és a Dm-ekben. Most márciusban jelent meg még néhány új bőrápolási termékkel. És állandó termék, úgyhogy biztos megtalálod előbb-utóbb :)

    VálaszTörlés
  3. Hát azt hittem kiderül, hogy a véleményed alapján melyik használ jobban, melyik jön be...nagyon vártam volna, ha összehasonlításként erről olvasok és nem arról, amire magamtól is rájövök.:/ Ettől független ennek is örülök, mert legalább vmit tudtam olvasni az Essencesről. Mi a véleményed róla??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kettő nagyon hasonlít egymásra használat közben:ugyanaz a szín, jól fed mindkettő. Annyi a külömbség, hogy az essence-től nem fénylik annyira a bőröm, mint a Garniertől és egy nagyon picit folyósabb is.
      Én az essencet ajánlom, mert harmad árért gyakorlatilag ugyanazt nyújtja.
      És köszönöm a kritikát, legközelebb igyekszem erre jobban odafigyelni. :)

      Törlés
  4. Jaah, bocsi, nem annak szántam!:)
    Amúgy beszereztem mind a kettőt!:O Hááát, hasonló a véleményem..:) Nekem mind a kettő megfelel, az Essencesből én hiányolom a fényvédőt, de amúgy dettó ugyan az, és az Essences olcsóbb is, és semmivel se rosszabb..:) Ráadásul mattít is!:)
    Ajánlani tudom mkinek mind a kettőt, de a Garniereset csak annak, akinek NORMÁL bőre van, mert amúgy hamar átfényesedhet még púderrel is!:/ Bár elvileg piacra dobtak külföldön már olaj mentes változatot is!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond :)
      Az essencenek van egy fényvédős változata is, az valami barack-kivonatos (?).
      Szerintem nekem hosszútávon az essence lesz a befutó, hiszen sokkal olcsóbb. De a Garnier olajmentesét is megnézném, remélem előbb-utóbb ide is behozzák.

      Törlés
  5. Na visszatalaltam vhogy ide.:) Hosszu tavon en a Garniernel ragadtam le.:) Az olajmenteset te probaltad mar?:)

    VálaszTörlés
  6. az essencees verzió is egy könnyü bb krém ugye??és nem tömiti el a porusokat?könnyebb mint egy alalpozó és ajánlott mindennapi haaszálatra?:)

    VálaszTörlés