Alacsony kalóriatartalmú, egészséges és finom nasik az ALDI-ból - Low calorie, healthy and yummie snacks from ALDI

Az ember nem is gondolná, hogy mennyit számít ha tízóraira vagy uzsonnára mit eszünk. Nem mindegy, hogy egy fél tábla csoki csúszik-e le, vagy pedig valami fehérjedús, alacsony kalóriatartalmú nasi.
A sorozat első részeként azt mutatom meg, hogy az ALDI saját márkás termékei közül mit érdemes megvásárolni.

You would never think how much it weight in your diet that what you eat for snacks. Instead of eating a bar of chocolate, you should try to eat low calorie snacks which are rich in whey. For this time, I will show you what it is worth to buy, if you are shopping in ALDI.


Sovány tehéntúró
Ár: 229 Ft/250 g
Kalória: 36kcal/50g
Mihez kezdjek vele? A legtöbb diétás étel alapja a túró. Összekeverheted fehérjeporral, csinálhatsz belőle túrókrémet, sütit vagy akár magában is eheted egy kis paradicsommal.

Low fat quark
Price: 1 euro/250 g
Calories: 36 kcal/50g
What shall I do with it? Quark is a hungarian specialty, which can be a base of various diet foods. For example you can mix it with whey powder, make cottage cheese out of it, or just simply eat it by itself with tomatoes.



Cottage Cheese
Ár: 220 Ft/250g
Kalória: 20(light) - 29(nature) kcal/30g
Mihez kezdjek vele? Egy doboz itt elég sok lenne, úgyhogy érdemes legalább két részletben enni. Teljes kiőrlésű kenyérrel vagy abonettel nagyon finom. De önmagában sem rossz - létezik belőle zöldfűszeres változat is.

Cottage Cheese
Price:. 1 euro/250g
Calories: 20(light) - 29(nature) kcal/30g
What shall I do with it? It would be too big for one meal, so separate it into at least two parts. It is yummie with whole grain bread, or just by itself. There is a garlic version of it as well.


Sovány joghurt
Ár: 89 Ft/250 g
Kalória: 115 kcal/250 g
Mihez kezdjek vele? Nekem ez az abszolút kedvencem az ALDIból, most is tele van vele a hűtő. Semmi hozzáadott anyagot nem tartalmaz, és nagyon kevés kalória van benne. Ha valaki nem szereti önmagában a joghurtot, lehet bele dobni néhány szem piros bogyós gyümölcsöt - akár leturmixolva is.

Low Fat Yoghurt
Price: 0.5 euro/250 g
Calories: 115 kcal/250 g
What Shall I do with it? This is my ultimate favourite product from ALDI. There is no flavour or color added and it is really low calorie. If you dont like its tase, just drop some red berries into it. It can be a perfect basis for smoothies as well.



Müzliszelet
Ár: 399 Ft/ 200 g - 8 szelet
Kalória: 84 (vörösáfonyás) - 94 (mogyorós)/ 50g - 1 szelet
Mihez kezdjek vele? Dobd be a táskádba és amikor megéhezel, gyorsan rágcsáld el. Akár kettőt is. Árban, kalóriában és hozzáadott cukortartalomban is elég jók a mutatói, érdemes belőle betárazni. Nem árt tudni, hogy a mogyorós kicsit masszívabb, rágósabb mint a vörösáfonyás.

Cereal Bars
Price: 1.5 euros/200 g - 8 bars
Calories: 84 (cranberries) - 94 (nuts)/ 50 g - 1 bar
What shall I do with it? Drop a few into your bag when leaving home and eat it whenever you want to. It has a reasonable price, calorie and added sugar content - so next time try it. Good to know: the nuts version is a bit more chevy than the cranberry one.



Szoktatok az ALDIban vásárolni? Mi legyen a következő bolt amiről írok?

Do you do shopping in ALDI? Which shop shall I choose next?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem az Aldit, a legtöbbször ott vásárolok. Szeretem, hogy vannak laktózmenetes termékek is- ugyan nem vagyok laktóz érzékeny, de olykor szívesen eszem ilyesmit. Van egy laktózmentes ementálijuk, az nekem nagyon bevált. Itt a legolcsóbb a vaj, és nagyon finom. Finom a pesto is- minden üzletlánc pesto-ját kipróbáltam már, az aldis is rendben van. Jó a borkínálat, van egy olasz chianti, amit nagyon szeretünk ott.
    Ha már egészség és bevásárlás: van most valami olyan törekvés, hogy a kasszánál kihelyezett termékek legyenek egészségesek. A szokásos csoki-cukorka dömping helyett, müzliszelet, magvak, stb. Ha jól emlékszem, a Lidl már csatlakozott a kezdeményezéshez. Ez nagyon klassz ötlet, mert sokan hajlamosak elcsábulni a kasszánál-főleg a kisgyerekek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem az Aldit, a legtöbbször ott vásárolok. Szeretem, hogy vannak laktózmenetes termékek is- ugyan nem vagyok laktóz érzékeny, de olykor szívesen eszem ilyesmit. Van egy laktózmentes ementálijuk, az nekem nagyon bevált. Itt a legolcsóbb a vaj, és nagyon finom. Finom a pesto is- minden üzletlánc pesto-ját kipróbáltam már, az aldis is rendben van. Jó a borkínálat, van egy olasz chianti, amit nagyon szeretünk ott.
    Ha már egészség és bevásárlás: van most valami olyan törekvés, hogy a kasszánál kihelyezett termékek legyenek egészségesek. A szokásos csoki-cukorka dömping helyett, müzliszelet, magvak, stb. Ha jól emlékszem, a Lidl már csatlakozott a kezdeményezéshez. Ez nagyon klassz ötlet, mert sokan hajlamosak elcsábulni a kasszánál-főleg a kisgyerekek.

    VálaszTörlés
  3. Igen, laktózmentes dolgokból tényleg náluk láttam a legtöbb félét, viszont pesto-t én itthon szoktam készíteni.
    Én a múlt héten még csokikat láttam kirakva a pénztárnál, de lehet, hogy ez idővel változni fog. Szerintem is jó ötlet lenne - a marketingesek szerint már kevésbé. Hiszen pont azért rakják oda a dolgokat, hogy az emberek az utolsó pillanatban még elcsábuljanak. Illetve, ahogy Te is írtad, a gyerekek erre a legfogékonyabbak; például ezért vannak a legdrágább játékok és chipsek pont 'gyerekmagasságban'.

    VálaszTörlés