H&M Webshop Rendelés Tapasztalatok

A Glamour napokkal egyidőben elindult a H&M webáruháza is, ahol hétről hétre próbálnak embereket csalogatni új akciókkal és május 3.ig ingyenes kiszállítással. Én nagyon örültem, amikor megnyitott a webshop, mert rengetegszer előfordult, hogy kinéztem valamit a honlapon, de a boltban még csak nem is hallottak róla. Bár a dolognak megvannak az árnyoldalai is, hiszen ha a méret nem jó vagy nem tetszik - a visszaküldés költségeit nekünk kell állni.



A webshopba regisztrálni nem egy nagy ördöngösség, csak azon ne lepődjetek meg, hogy a postaköltséget is beleszámolja a check out-nál. Végül ez az összeg nem kerül levonásra, és egyébként is csak 890 forint. Én hétfőn délelőtt adtam le a rendesésem, ami ma délben érkezett meg. A DPD futárszolgálatot alkalmazzák, ők pedig már tegnap, illetve ma is küldtek emailt a várható érkezési időpontról.


Kicsit furcsálltam amikor a csomag nem doboz volt, hanem egy standard H&Mes zacsi felturbózott változata. Viszont a ruhák egyesével be voltak csomagolva, úgyhogy így már a zacsi sem zavart annyira.



De lássuk mit is rendeltem. Először is két pár fekete, térd fölé érő zoknit. Itt nem volt kérdés a méret, hiszen csak kétféle létezik belőle. Nekem éppen pont felér a térdem fölé, de mivel az átlagnál magasabb vagyok, erre számítottam. A gumis része viszont nekem szoros, elkerülve hogy barátságtalan hurkákat csináljon én térdig visszahajtva tervezem hordani.
Rendeltem még egy csíkos topot, egyrészt mert nyáron divat lesz, másrészt mert ennyi pénzért megéri. Én általában 38-as méretet hordok, viszont az S-es ebből tökéletes. Kicsit hosszított fazonú és az anyaga kellemes.

Ezt a szürke skater ruhát már nem tudom hány üzletben kerestem, de sehol nem találtam, igazából ezt vártam a legjobban a csomagból. Szintén S-es méret, de ezt is elég nagynak mondanám ahhoz képest. Nagyon kényelmes anyagból van, a térdig érő zoknival és tornacipővel fogom majd párosítani.

A rövidnaci épp akciós, úgy voltam vele hogy ennyi pénzért maximum elhordja a húgom. Nos itt is S-est rendeltem, és kicsit kicsi lett, viszont a streccses anyagnak köszönhetően hordható. Viszont ez a nadrág rövid. Igen nagyon rövid. Azt hiszem, erre mondják, hogy forrónaci. Majd csak a legnagyobb melegbe fogom hordani nyáron, mert ha nem vigyázok konkértan kilóg belőle a fenekem.

A csipkeruha úgyszintén akciós most, itt is S-est választottam. Igazából semmi gond nincs vele, jó a méret is, a szoknya egyrétegű, szép a kidolgozása viszont teljesen átlagos darab. Valószínűleg ha az üzletben jön velem szembe, otthagyom.

Ti vásároltatok már a H&M webshopjából? Vagy esetleg terveztek?

2 megjegyzés:

  1. Igen, mult hetfon rendeltem meg egy par cipot, amit az uzletben sajnos hetek ota nem talaltam. Viszont a DPD egy katasztrofa, emiatt sajnalom, hogy nem massal szallitanak. Hetfon rendeltem es csutortok 8.00-tol 18.00-ig szallitottak volna ki. De szerdan tobbszor probalkoztam hivni a ceget, irtam emailt, semmire sem reagaltak. Csutortokon is probaltam elerni oket, emailben is, de a csomagot sem hoztak, es emailre sem reagaltak csak automata uzenet jott. Majd csutortok del korul jott rgy email, hogy bocs, de aznap nem hozzak ki. De hogy mikor, az tovabbra sem szerepelt benne. Telefononon tovabbra sem elerhetoek. Emailre semmi valasz. Annyit kertem, h kiszallitas elott hivjanak mindenkepp.
    Erre szombaton delben megerkezik a futar, semmi telefonhivas, csak ugy beesik. Bunko modon viselkedett, 2 napot kesett. Elnezest sem kert, bar csutortokre direkt szabadsagot kertem, mert nincs iroda, ahova hozhatna a csomagot. Szoval nekem total negativ a DPD.... Utalom, ha hulyenek neznek es azert nem hozza ki idoben a csomagot, mert sok dolguk van. Hat basszus, ne engem verjen mar at, a szolgaltatast kifizetem, akkor ne velem szorakozzon.... Megbizhatatlanok, nekem az a velemenyem,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsém volt velük, mert én a portára kértem leadni.
      Viszont ez tényleg elég amatőr, hogy se telefonon nem lehet őket utolérni, illetve hogy napokat csúszik a szállítás.
      Szerintem mindenképp írd meg ezt a H&M-nek is, hátha másnak is volt velük problémája és futárszolgálatot váltanak.

      Törlés