Boxmeccs a Rossmannal - 2. kör

Emlékeztek még a Rossmannos akciós-nem akciós mizériára? Ott viszonylag sok komment érkezett, néhányan támogattatok, néhányan pedig elítéltetek.
Azóta persze lett következménye a dolognak, ha érdekel, olvass tovább.

Ott hagytuk abba az előző történetet, hogy a történet meg lett írva a panaszkönyvbe. Na erre törvényi szabályozás van, hogy 31 napon belül választ kell adniuk. Na Rossmannék elég pontosan kiszámolták, hiszen pontosan az esettől számított 31. napon adták fel a válaszlevelet.
Viszonylag kedves hangvételű (bár kicsit sablon) levelet kaptunk vissza, hogy sajnálják, hogy negatív élményünk volt az üzletükben és remélik, hogy ettől függetlenül máskor is vásárolunk náluk. Igazából én pontosan erre számítottam, hogy jön egy ilyen sablonlevél és puszi...
DE nem, hiszen még kaptam egy 1000 forint értékű vásárlási utalványt is. Így azért már jobban éreztem magam, szerintem kedves gesztus volt részükről.


Mit szóltok a dologhoz?

10 megjegyzés:

  1. Ez tök jó! Ma engem is felbosszantottak a Rossmannban, mivel a pénztáros állandóan a saját kártyáját húzza le. Amikor bejött ez a másik kártya dolog, akkor még nem tudtam, hogy működik azért nem is foglalkoztam vele, pedig egyszer még rá is kérdeztem,hogy ne adjam a kártyámat? Azóta többször láttam,hogy ezt csinálja a nő, ezért ma már előkészítettem a kártyámat,de nem voltam elég gyors,ő rögtön lehúzta a sajátját, az enyémet meg csak úgy lerakta...Lehet, hogy én értek valamit félre, de nem úgy működik a kártya,mint a DM-ben, hogy minden vásárlás után oda lehet adni? Vagy akkor milyen kártyát húz le mindig az az egy pénztáros?

    VálaszTörlés
  2. Viki, szerintem ez nem pont olyan mint DM-es kártya (bár tájékoztatást az új kártya használatáról nem kaptam még,legalább is teljes körűt:) Szerintem a kártyád nem pontgyűjtő csupán ha sikerül megtalálnod egyet is azok közül a termékek közül amikre érvényes az 5%-os akció, akkor azt a pénztárnál levonják majd az adott termékről és ennyi nem kapsz érte még pontot is.
    Ehhez meg gondolom bárki kártyája megfelel, mondjuk akkor nem értem mi szükség volt osztogatni??!
    Nem tuti, hogy így működik de ez lenne a jobbik eset, mert ha valóban úgy van ahogy írod.....az nagy gáz lenne!!:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, hát nem tudom ezt hova tenni tényleg. Örülnék, ha nem úgy lenne, ahogy gondolom. De akkor ez a pénztáros miért húz le állandóan egy kártyát? Egy másik pedig kérdezte,h van-e kártyám, a másik soha. Sőt most oda is adtam a kártyám, de ő csak lerakta és egy árva szót sem szólt. Ajjj nem értem. :(

      Törlés
    2. Az új rendszer az, hogy kéthetente van akciós újság, az jságos heteken nem lehet a kártyás -5%os kedvezményt használni, hanem csak a katalógus nélküli heteken, és akkor is 'csak' a sajátmárkás cuccokra...ezért lehetett az, hogy valamikor lehúzzák a kártyát, máskor meg nem. Jól megbonyolították:(
      Ja, és ha van újság, akkor az hátlap belső oldalán lévő asszem 6 cuccra van vmi nagyobb kedvezmény a kártyával...

      Törlés
  3. Tetszik a blogod!
    Feliratkoztam!:)
    Nézz be hozzám, ha gondolod!

    VálaszTörlés
  4. Így azért korrekt a válasz, még ha csak sablon levelet is kaptál.
    Első gondolatom az volt, hogy esetleg megneszelték, hogy internetes nyilvánosságot kaphat a dolog, és így enyhítik a károkat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre még nem is gondoltam, de lehet hogy van benne valami :)

      Törlés
  5. Hoppácska! Örülök hogy egy bocsiezressel is megtoldották a levelet, kedves gesztus volt tőlük!
    Sajnos még mindig nem értem, miért nézik le az iskolás vásárlóerőt, hisz' ott közvetve anyu vagy apu pénztárcája nyílik meg és gazdagítja őket...Rossmannban mondjuk nem szoktam vásárolni, sajnos a nagy forgalmú Árkádban úgy néznek az emberre, hogy húzzál már haza, ne kelljen kasszáznom miattad, mert fáradt vagyok. :-/
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos az eladók hozzáállása nem mindig az igazi. Pedig én szívesebben járok olyan boltba, ahol emberszámba vesznek...

      Törlés