Essence Ready For Boarding Pirosító és Ajakszínező - TESZT

Nagy szerencsém volt a múltkor, hiszen egy majdnem teljes essence Ready For Boarding displaybe futottam bele, ahol minden 300 forint volt. Már a promóciós képeken is nagyon tetszett ez a kis pirosító-ajakszínező, aztán a teszteket látva teljesen beleszerettem. Most lássuk, jól tettem-e.


Masszív, műanyag dobozkában laknak. Nagyon hasonlít az essence szemhéjpúder monókra, jól záródik és a teteje sem lötyög. A kollekcióban 'csak' ez a két szín volt, a 01 sending you kisses, ami hagyományos piros színű és a 02 beauty on tour ami pedig a nyár nagy slágerszínében, korallban pompázik.
Árnyékban szinte nem is látni külömbséget, szerencsére ez a napon megváltozik.


Amit furcsállottam, hogy a pirosítók csak 2,5 grammosak. Ennél sokkal nagyobb kiszerelésben szokták adni akár szemhéjpúdert is. De így legalább megvan rá az esély, hogy valaha elfogynak.
Újdonság még, hogy nem csak a kibontástól számított szavatossági időt tüntetik fel (ami itt egy év), hanem az általános szavidejét is (2014 10.)


A pirosítók viaszos állagúak, ha kinn hagyjuk őket a napon, akkor kicsit megolvadnak és nagyon könnynen kenhetővé válnak. Szuperül pigmentáltak, elég volt egyszer belenyúlni a tégelybe, máris nagyon szép színt kaptam. Itt árnyékban szintén nem nagy a különbség.



 Egyetlenegy problémám vele, hogy ajakszínezőként egyáltalán nem vált be. Nagyon hamar összegyűlt a ráncokban - bármit csináltam vele. Viszont pirosítóként szuper.

Nektek mi a véleményetek róla? Sikerült begyűjteni egy-két akciós példányt?

2 megjegyzés:

  1. én ma jutottam el a rossmanba de már nem volt semmi ;( pedig a pirósitót szerettem volna.

    VálaszTörlés
  2. Én is ma voltam, itt volt még, de most inkább a 99Ft-os essence cuccokból válogattam. :)
    Nemsokára lesz poszt róla, ha van kedved, majd kukkants be! :)

    VálaszTörlés