Essence Pigmentek és Pigment Alap - TESZT

Az essence új, őszi szortimentjének legjobban várt darabjai a pigmentek voltak, így amint megláttam őket (Hollandiában) azonnal megvettem párat. És büszkén jelenthetem, hogy a magyar bloggerinák közül (tudomásom szerint) elsőként írhatok róla tesztet.



Ezek a kis porok végtelen lehetőségeket rejtenek magukban: használhatjuk őket szemhéjfestékként, szájfényként, körömlakként és egymással összekeverve őket új színeket is kreálhatunk.

Hollandiában már rendesen le volt fosztva a pult, így a 21-ből csak 4 darabot hoztam magammal. Jó szokáshoz híven aranyos fantázianeveket kaptak.


Érdekes, hogy van szavatossági idejük, a gyártástól számított 3 év - ez jóval több mint az átlagos. 3 centi magas, műanyag, csavarós kupakos tégelyekben laknak. Ezzel egy bajom van, méghozzá az, hogy nagyon könnyűek, emiatt könnyen megborulnak, így óvatosan kell velük bánni.


Valami oknál fogva nem azonos mennyiséget tartalmaznak. Van itt 1,4 grammtól 1,8 grammig minden. Az áruk persze ugyan az, 2.59 euró (azt hiszem 800 forint). Hogy mi ebben a ráció? Az essencet kellene megkérdezni.


Az átlátszó tető letekerése után egy ilyen kis védőpapírral találjuk szembe magunkat. Ezt nem árt a későbbiek során megőrizni, hiszen elkerülhetjük hogy a pigment beleboruljon a kupakba. Viszont ezt a papírt elsőre szinte lehetetlen leszedni. A kis fülecske is oda van ragasztva, én először egy körömreszelő hegyes végével 'bontottam meg', aztán meg egy szemöldökcsipesszel húztam le. Ennél a manővernél is vigyázni kell, mert - mivel már fentebb említettem - a tégelynek nagyon minimális súlya van és könnyen kiborul.


Ha sikerült lebűvészkednünk a papírt, ilyen kis lyukakból jön a csodapor. Szerintem bőven elég a lukak feléről lehúzni a papírt, így is jutott mindenhova az áldásból.


Így néz ki, mikor kijön a dobozból. Bár a képen kicsit darabosnak tűnik, igazából ez nagyon finomra őrölt por.
De mielőtt megmutatnám, hogy hogyan is néznek ki, kicsit még tépázom az idegeket. Hiszen szeretném bemutatni a hozzájuk való szemhéjpúder alapot.
(Bocsánat, bedilizett a képfelöltő és csak elforgatva hajlandó feltölteni a képeimet)


Ez kicsivel drágább mint a pigmentek, 2, 69 euró, szerintem itthon ez is 800 forint körül van, ezért 7,3 ml-t kapunk.


A kupakja csavarós, a 'kinyomója' pedig leginkább a régi essence szájfényekére emlékeztet. 


A csomagolás egy átlátszónak ígéri, töményen pedig inkább fehér. Kevés is elég belőle, könnyű eloszlatni. Száradáskor egy fél percig egy kicsit ragacsos, utána már jobb.


És akkor térjünk vissza a pigmentekhez. Sajnálom, hogy a swatchok nem egyenesre és szépre sikerültek, de miután már a fehér kanapén is pigment volt, feladtam.
Egy dolog biztos: sose szórjátok egyből arra a felületre ahol használni szeretnétek! Inkább egy műanyag tégelybe (az essence ilyet is kínál).


A swatchokon jól látszik hogy brutál erős színek (erre rásegített az alap is). Nagyon kevés por elég volt, szépen el lehetett oszlatni és ilyen csodás végeredményt kaptunk.
Egyetlen hibájuk az lehet, hogy nincs a kollekcióban más, csak csillámos szín. De remélem ez idővel változik.

Összességében ha a könnyű kis tégelytől eltekintünk, nagyon nagy kedvenceim lesznek: az áruk baráti, a színük csodás. Biztos vagyok benne, hogy még néhány szín hazajön velem. Ti terveztek bevásárolni belőlük?

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy írtál róluk! Remélem, hozzánk (Szlovákiába) is behozzák, mert ha nem, akkor mehetek Győrbe bevásárolni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szurkolok hogy hozzátok is jusson belőle, mert tényleg nagyon jók! :)

      Törlés
  2. Szia, hogyan lehet téged elírni? Fontos lenne, a profilodon nem találtam e-mail címet.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek,szerelmes lettem:D Alig várom,hogy hozzánk is megérkezzenek végre:D

    VálaszTörlés