Essence Wild Craft szemhéjpúder - TESZT

Az új essence kollekciókból nagyon vártam már a wild craftot. Első körben egy szemhéjpúdert sikerült szereznem, méghozzá a zöld 02 out of the forest névre hallgatót, 550 forintért, a Müllerből. Ezen kívül van még egy lila és egy bézs is.


Egy kicsit kisebb, mint az essence átlagos monói, és hála istennek könnyebben nyílik. Na ez nem azt jelenti, hogy lötyög, nagyon is szépen zár, de én a monókat csak egy vajazókés segítségével tudom kinyitni.


Említettem már, hogy imádom a csodás szürke matricákat? Igyekeztem a lehető legóvatosabban lehámozni róla, de így is leszedte az eredeti matrica felét...


Amit nagyon imádok ebben a kollekcióban, az a fatözsre emlékeztető kialakítás (hogy fogom én ezt sajnálni, ha bele kell nyúlnom). Egyébként a kollekció highliterje is hasonlóképp van megcsinálva.


Nagyon szép moszatzöld szín, engem kicsit emlékeztet a Maybelline Color Tattoo őszi limitált zöldjére - csak kevesebb csillámmal.


A swatchok egy húzással készültek, alap nélkül. Már így is nagyon szép, alappal még jobb. És ami szintén szuper, hogy nagyon tartós -  a swach csak szappanos sikálással jött le.

Lehet, hogy a Glamour napok alkalmával elhozom a lilát is. Ti terveztek venni valamit?

8 megjegyzés:

  1. Én is nagyon vártam/várom már ezt a TE-t, remélem holnap már ott lesz a kedvenc Mülleremben... :) A szemhéjpúderekre vagyok nagyon kíváncsi, a körömlakkokra, és az ecsetre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ecsetet megtapiztam, a szemfestékes vége jó kis tömött, viszont a púderes nem egy nagy durranás.
      A körömlakkokon még én is gondolkozom, de elég egyformáknak tűntek.

      Törlés
  2. Remélem, behozzák hozzánk is :)

    VálaszTörlés
  3. Szio, melyik Müllerben vetted???

    VálaszTörlés
  4. A szemhéjpúder felülete gyanúsan a MAC Metal-X szemhéjpúder koppintása...Nézzétek meg...

    VálaszTörlés