Revlon Lip Butter - TESZT

Ennek a kis Revlon ajakvajnak külön története van. Amikor kimentem az USAba, úgy voltam vele, hogy enélkül nem jöhetek haza, hiszen minden külföldi oda-vissza van érte. Viszont, amikor megláttam az árát (7 dollár körül), kivitte a biztosítékot. Ott álltam és eldöntöttem, hogy én rúzsért ennyit  nem vagyok hajlandó otthagyni.



Aztán az elutazásom előtt még beugrottunk egy nagyobb boltba úti elemózsiáért, és ott szembejött velem egy Revlon pult. Gyors fejszámolás után rájöttem, hogy még pont van pénzem egy darabra. Volt vagy legalább 30 féle, de mivel sietni kellett a repülőre, a megérzéseimre hagyatkozva kellett választanom és a 025ös Peach Parfait-ot hoztam el.



A csomagolással minden rendben, kattanósan záródik és egyébként is teljesen visszatekerhető. A négy oldalából kettő kárókockás kialakítású, a másik kettő teljesen sima.
Bocsi, de már megint gonoszkodik a képfeltöltő :(


A tetején pedig van egy átlátszó rész, ahol be lehet kukkantani, megnézni a rúzst. Fólia egyébként nem volt rajta, de én amíg kint voltam sose láttam szétnyomorgatott darabokat.


Nevéhez híven barackos-rózsaszínes színe van, néhány csillámmal, amik napsütésben érvényesülnek igazán.


Felkenve már nem ennyire intenzív a színe: egy kis fényt, csillogást és egészségesebb színt ad. (Még rengeteg másik - sötétebb árnyalatban is kapható).
Könnyű a felvitele, krémes (talán kicsit viaszos) állagú. Ha nem inzultáljuk (eszés-ivás-puszi-pacsi) akkor kb. 2 órát bír ki. Szerintem van egy kicsi hidratáló hatása, de szárítani tuti nem szárít.


Összességében nagyon megszerettem, szinte mindennap őt használom, mióta megvan. Talán megérte ennyit költeni rá, ha lesz lehetőségem mindenképp beszerzek még néhány színt.

Ti költenétek rá ennyit, vagy csak nekem csusszant át a tűréshatáron?

3 megjegyzés:

  1. Huhh, 1x tuti kiadnám rá a pénzt, de igencsak fogcsikorgatva :) Cuki színe van, jót választottál! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretném kipróbálni őket, miután videókban láttam egy-kettőt. Nagyon szép színt választottál! :)

    VálaszTörlés
  3. Kellemes, visszafogott szín:) . Jó pár helyen írtam már,de itt is leírom, nekem nem tetszik a kupakja :( .

    VálaszTörlés