USA zsákmány - előzetes

Jó ideje nem hallattam már virtuális hangomat, ennek (többek között) egy 3 hetes nyaralás volt az oka, nem máshol, mint az Egyesült Államokban. Természetesen nem jöhettem haza smink nélkül, már a negyedik nap lefosztottam egy elf állványt, megdézsmáltam a maybelline color tattooit (van limitált őszi kiadás is!), 1 dollárért bevásároltam Carmex ajakápolókból és egy kihagyhatatlan Revlon Lip Butter is becsúszott. Továbbá hazajött még egy sarokpuhító krém, mattító lapok, bronzosító és még sok-sok ruha is.



Szép sorban jönnek majd a tesztek is, ha kérésetek/kérdésetek van, ne fogjátok vissza magatokat. Sőt, ha érdekel titeket a ruhákról is beszámolok.

4 megjegyzés:

  1. Minden érdekel, főleg az Elf és a Revlon.
    A ruhákról is szívesen olvasnék.

    VálaszTörlés
  2. Color tattoo őszi kiadás...jó neked! :)írj róla hamar! :)

    VálaszTörlés
  3. Igyekszem szép sorban végigmenni mindenen. :)

    VálaszTörlés