Maybelline Color Tattoo Őszi Limitált kiadás - TESZT

Tegnap már említettem, hogy az Egyesült Államokban sikerült beszereznem limitált kiadású Color Tattookat. A Maybelline őszre négy új színt dobott piacra, ebből én kettőt szereztem meg.


Méghozzá a moszatzöld arany csillámos, Mossy Green-t illetve a Mac dupe-ként emlegetett Barely Beige-t.


Az itthoniakkal ellentétben szépen le voltak fóliázva, amiről persze nem maradhatott le a vásárlócsalogató Limited Edition felirat sem.


A kis tégelyeknek méretükhöz képest jó súlyuk van, kényelmes őket kézben tartani. A teteje (alja?) designja kicsit más mint az itthoniak, de ugyanolyan csavarós és jól zár. Amit furcsállottam, hogy a készítési helye nem más, mint az USA. Nem gondoltam volna hogy Kínán kívül máshol is gyártanak.


Az itthoni Color Tattookról sehol nem találtam meg hogy hány grammot tartalmaznak, se a tégelyen, sem az interneten. Ezeken viszont rajta van, 4 grammosak. Kb. 7 dollárba kerültek, ami talán kicsit olcsóbb mint azt itthoni 2000 forintos ár.

Napfényben
Árnyékban
Napfényben nagyon szépek a színek, a moszatzöldben pedig jól kitűnnek az arany csillámok. A bézs annyira talán nem különleges, viszont nagyon jól kihasználható szín.


Látszik, hogy a tégely legalább fele üveg. Rettentően félek tőle, hogy leejtem őket és ripityára törik.

Napfényben

Árnyékban
A swatchokat alap nélkül készítettem, 2 húzással. A zöldből nehezebb előhozni azt a színt, amit a tégelyben is látunk, viszont a bézs tökéletes. Alappal kibírnak egy napot, nem mászkálnak el semerre.
A tartósság bizonyításához nekiestem egy sminklemosó kendővel.


Először csak áttöröltem néhányszor. Kicsit megkopott, de nem vészesen. Ennyitől a legtöbb szemhéjfesték már eltűnik, de legalábbis nem sok minden marad belőle.


Aztán erősen dörzsöltem 10 másodpercig, ekkor már csak egy kevés látszódott belőle. Még egy kis dörzsöléssel már teljesen lejött.

A végén pedig jogosan jöhet a kérdés: Ti hogyan juthattok hozzá ezekhez a limitált színekhez. Sajnos csak rendeléssel, például az ebayről.

Összességében nagyon szeretem a Color Tattookat, a moszatzöld pedig a kedvencem, olyan különleges.
Ti megvennétek ha itthon is kapható lenne?

4 megjegyzés:

  1. Az biztos hogy megvenném, nekem a bronz van meg és imádom, pont ma írtam róla posztot. :) Irigyellek kicsit. Vagy inkább nagyon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tiszta Tattoo-mániában szenvedek. Még két másikat is hoztam, de azok nem limitált kiadásosak, csak itthon nem kaphatóak. :P
      Gondolkodtam, hogy mielőtt kimegyek, felajánlom, ha kell valakinek valami, megveszem. Csak szerintem nem győztem volna a 'rendeléseket'.
      Egyébként tetszik a blogod, feliratkoztam :)

      Törlés
  2. Szia es nemlehetne h megis osszeirod ?? mert en Szlovakiabol vagyok es nalunk meg a legalapabb szinek sem nagyon vannak sot meg e-bay sincs :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos már itthon vagyok, Magyarországon. De ha innen kell valami, szólj. :)

      Törlés