Catrice Coolibri Szemhéjpúdertollak- TESZT

Ma hatalmas mázlim volt, hiszen a Rossmannban belefutottam az essence és a Catrice limitált kiadások leértékelésébe. Így rengeteg szuper cuccot hoztam haza, mindössze 300 forintért, ezeknek a tesztjeit láthatjátok a napokban.
Először a Catrice Coolibri szemhéjpúdertollait szeretném bemutatni. Eredeti áruk 1000 forint körül volt, bár nagyon jókat olvastam róluk, de őszintén szólva ennyit nem ért meg. Viszont miután megláttam, hogy mindegyikből van még ép darab és csak 300 forint, megvettem őket.


A csomagolásuk nagyon szépen kidolgozott. Ezüst színű kolibris-virágos minta van belenyomva (nem csak rányomva, hanem 'mélyebben'). Igazi minőségi hatást kelt.

1,64 grammosak és 36 hónap a szavatosságuk. Szerintem ennyi idő alatt el fognak fogyni.


A 'toll' név jól illik rájuk, hiszen szépen fekszenek a kézbe, precízen lehet velük dolgozni. A tetejük pattintós, stabilan zár. A rudacskát nem lehet teljesen visszatekerni, egy kicsi kilóg belőle (mint a képen). Ez persze a használat során lekopik, de addig is vigyázni kell, hogy a kupak visszarakásakor ne nyessük le ezt a kis részt.


01 Precious Nectar győzött meg a legkevésbé. Gyakorlatilag nem más, mint arany csillám. Magában nem tudom elképzelni, esetleg valamilyen más szín fölé.
02 Birds Flying High egy szaténfényű-matt babakék. Jellegében az Exoticára hasonlít.
03 Virgin Forest egy igazi szaténfényű zöld, nekem az esőerdő jut róla eszembe.
04 Exotica lett a kedvencem. Talán ez a legpigmentáltabb mind közül és nagyon szép matt narancs-korall színe van.


A swatchok alap nélkül, 2 két húzással készültek. Megpróbáltam letörölni őket papírzsepivel, egy centit sem mozdultak. Sminklemosóval persze azért már lejöttek.
Folyékony alappal szépen kibírnak egy napot, ha viszont krémessel vagy alap nélkül használjuk őket, elkezdenek összegyűlni a szemráncban.

Ti megvásároltátok valamelyiket?

1 megjegyzés: