DM smink roadshow tapasztalat és zsákbamacska

Biztos olvastatok már a DM tavaszi smink roadshowjáról. Én nagyon kíváncsi lettem, ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek egyre. Előre szépen ki is néztem a táblázatból, hogy a West Endben szombaton 15-től 20 óráig van.
Odamegyek, már messziről látom a táblát. Odaérek; sminkesnek se híre-se hamva, ez olyan 5 óra körül volt. Gondoltam biztosan szünetet tart, megyek shoppingolni, majd visszafele benézek. Visszafelé, olyan 7 óra körül még mindig sehol senki. Hát ez szuper. Akkor minek tették ki a táblát? Nem tudom, hogy mi történhetett a sminkessel, a programmal vagy bármivel, de ez számomra egy nagy csalódás volt.



De ennyit a sminkelésről, jöjjön a jobbik része, a zsákbamacska.


Erről is sok bloggerinánál olvashattatok már. Szerintem ez egy nagyon jó ötlet és izgalmas volt bontogatni a csomagot.
Én a képek alapján kicsit nagyobbnak gondoltam, de így is pont belefért minden. A csomagolása macskás, hamár zsákbamacska...

Volt benne egy 25%-os kuponfüzet, remélem a képen ki lehet venni, hogy mik vannak rajta.

Kék kristályos fülbevaló. Ennek nagyon  örültem, hogy benne volt, és még a kék szín is az egyik kedvencem.

Singal white now mini fogkrém, tökéletes lesz, ha elutazunk. Balea termékismertető és benne minta és Nouveau Colongne parfümminta.

És végül a legérdekesebbek (számomra): két körömlakk és egy szempillaspirál. A narancsos lakk az essence multi dimension lakkja, 67-es just shout! névvel. Most látom, hogy mennyire egybeolvad a szőnyeg narancssárgájával, talán kicsit világosabb. A lila a miss sporty clubbing colours családjába tartozik. neve sajnos nincs, de a száma a 328-as, ha mond ez valakinek valamit. A szempillaspirál szintén essence, black mania a neve, ha jól tudom már kifutó termék.


Nekem nagyon tetszett ez a zsákbamacska, bár a 25%-os kuponok helyett jobban örültem volna a végösszeges 15%-osnak, de ne legyünk telhetetlenek.
Azt bánom, hogy a 'rendes' termékek benne mind kifutók, bár gondolom így érte meg nekik.


Ti megpróbálkoztatok valamelyik DM sminkeléssel? Vagy kiváltottátok a zsákbamacskát?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése