Essence colour&go körömlakk - 41 very berry

Elég sok körömlakkom van az essence colour&go 'családjából'. Őt még a leárazásokkor vettem, 300 forintért. Ez sajnos azt jelenti hogy már nem lehet kapni. A színe tetszett meg, tavaszias pink, gondoltam jó lesz most a Húsvéti ünnepekre.




Az essence better than gel nails alap és fedőlakkját is használtam. Nagyon szeretem őket, mert az alaplakk nem engedi elszínezni a körmöt, a fedőlakk meg sokáig megóvja. Közé két rétegben ment a lakk, mert elsőre nem volt tökéletes a fedése.


Maga a szín egy visszafogott rózsaszín, az idei tavaszi színtrendekbe jól belepasszol. Szerencsére épp kisütött a nap, így a képek természetes fényben készültek. Azért tűnik csíkosnak a második képen, mert az ablak tükröződött benne.


A név itt szerintem nagyon találó 'very berry' vagyis nagyon bogyó. Mármint bogyós gyümölcs és tényleg olyan színe van mint a még nem teljesen megérett bogyós gyümölcsöknek. (Amiket én nagyon imádok).


Sajnos a festés nem úgy sikerült, ahogy vártam, főleg a jobb kezemen bénáztam. Távolról szerencsére nem annyira feltűnő. Itt-ott belenyúltam, beleakadtam az asztal sarkába, így talán nem is lesz olyan hosszúéletű.  De hát van még mit gyakorolni.


Remélem tetszett az első körmös bejegyzésem. :) Legyen még hasonló? Nektek milyen tavaszi körömlakkotok van?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése