Schauma cotton fresh sampon - TESZT

Úgy döntöttem, írok nektek az új samponomról, a Scahuma cotton fresh zsírosodás elleni samponjáról. Már majdnem egy egész tubussal elhasználtam, így elég jól megismertem. Rengeteg negatív véleményt olvastam róla, de az enyém egyértelműen pozitív.




Ami még egy érdekes tulajdonsága: szilikonmentes. Gondolom már hallottatok a samponos-szilikonos mizériáról. Én erről nem szeretnék sokat írni, már rengetegen boncolgatták ezt a témát. Van akinek jót tett a szilikonmentes sampon, van akinek szinte teljesen tönkretette a haját...




A csomagolása egész nagy, de picinek látszik. 400 ml sampon van benne. A tetején szerintem túl nagy a lyuk, vigyázni kell, nehogy túlságosan megborítsuk, mert dől ki belőle a cucc.


Szerintem kinézetre olyan mint bármelyik másik sampon, ilyen samponos állaga van (ez jól megaszondtam). Kevés is elég belőle és jól habzik.


És akkor a lényeg: az én hajamnak nagyon jót tett. Zsíros hajam van (mind minden tizenévesnek) de most az eddigi 3 naponta történő hajmosás helyett kibír négyet is. A  tapintása puha, selymes lett és kevésbé zsírosodik. Én nagyon szeretem DE anyukám és a nagymamám is kipróbálták és nekik semmi extra nem történt, de legalább nem rontott a hajukon.

Nekem nagyon-nagyon bevált, nem tudom hogy a szilikonmentesség, a gyapotmag vagy mi miatt. Ti próbáltátok már?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése