600 forintos Catrice zsákmány

Elkezdődött végre a Catrice termékek leárazása a Rossmannban, 600 forintért kaphatunk szuper cuccokat. Teljes terméklistát Aninál találhattok, nagyon szépen, képekkel együtt szedte össze.
Néhány termékkel (körömlakk, rúzs) úgy voltam, hogy megy ennek az ára még lejjebb is, de persze néhány dolgot így is zsákmányoltam.


Két féle alapozót is elhoztam, az egyik a perfect resist, a másik pedig a matt mousse nevet viseli. Első benyomásra a perfect resist nagyon jónak tűnik, jól kenhető, szépen fed és az illata is jó.
Aztán ki akartam próbálni a szempillanövesztő szereket is (egy spirál és egy szérum). A boltban olvasgattam őket és elvileg a kettő kombinált használatával 25%-kal hosszabb pilláim lesznek. Majd beszámolok róla.
Aztán landolt a kosaramban még egy duo pirosító is, natúr, egyszerű színekben.

Ti terveztek venni valamit?

9 megjegyzés:

  1. szia!
    van nálatok még épp rúzs? nálunk sajna széttrancsírozott darabok vannak már csak, de én szeretnék belőlük..
    esetleg ha kifizetném előre akkor tudnál venni belőle nekem?

    VálaszTörlés
  2. szia!! de jó hogy mondod meg is nézem én is holnap a rossmanba :)
    kivi vagyok! pux jó a blogod feliratkoztam :)
    http://torteij88.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    A perfect resist alapozót és a szempillanövesztő ecsetes szérumot vettem meg, de most hogy olvastam nálad, szerintem visszamegyek a spirálért is. Amúgy az alapozó szerintem nagyon szuper így első blikkre, ma használtam és nagyon jó volt. :)

    Galatea, itt volt egy rakat rúzs a keletinél, ha gondolod én szívesen megveszem Neked, csak írd meg az e-mailedet és írok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az alapozót én is nagyon megkedveltem, szerintem visszamegyek még egy darabért, ennyi pénzért szuper.

      Törlés
  4. A matt mousse egy érdekes termék, mert én úgy tudom, hogy a felé nem szükséges púder, mivel teljesen matt a finise. Kb 10 perc és olyan fényes lett az arcom, mint egy karácsonyfadísz :D De púderrel hosszú órákat kibír, és nagyon szépen fed! A Catrice a kedvenc drogériás márkám, nagyon kíváncsi vagyok a szemöldöknövetsztő cuccra, majd írd le a tapasztalataidat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg hamar fényes lesz, kár volt ráírni, hogy matt.
      Mindenképp leírom, hogy mi történt a pilláimmal, tegnap kezdtem el őket használni. Drágább kategóriából már hallottam, hogy van szempillanövesztő, kíváncsi vagyok, ez mit tud.

      Törlés
  5. Szia! Neked bevált a szempillanővesztő szérum? Én két hete használon és még semmi változást nem látok:"(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igazából még csak egy hete használom és csak nagyon kis változást látok (lehet hogy csak beképzelem). Pár hét múlva meglátjuk...

      Törlés