DIY sorozat No.2. - Karkötő

A múltkori hajpánt után (nagy sikere volt ám), az eheti soros a karkötő gyártása volt. Ezt a képet kaptuk inspirációnak:


A zöld szíjjat már hétfőn megvettem (220 forintért), de ezután elakadtam. Sehol nem találtam a képen lévő fém díszhez hasonlót. Végül a kulcstartó karikák mentettek meg. Három különböző méretűt találtam.

Egymásba fűztem őket. Végül így tűnt a legjobbnak, próbáltam más variációban is.


Aztán a madzagot kettévágtam és a karikák mindkét végére egyszerűen ráhurkoltam. A maradék vég túl hosszú volt, így a csuklómhoz igazítva levágtam.


Az első képen láthatjátok, hogy a vége egy zsinór szélességre van tervezve, ezért le kellett belőle faragni, hogy beleférjen. Aztán rászorítottam a spirál végét. Sajnos nem sikerült a legszebben, de mivel fogó híján egy diótörő segítségével csináltam...


Kb. fél óra alatt ez is kész lett. A kezemen pedig így mutat:


Sajnos a karikák hajlamosak elforogni hordás közben, de egyébként most is elégedett vagyok.

Lessétek meg a kis csapatunk tagjainak alkotásait:

4 megjegyzés:

  1. De jóó, ügyi vagy:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett a karkötő! :)
    Szuper a blogod, nagyon tetszik, fel is iratkoztam hozzád! :)
    Ha van kedved kukkants be! :)
    Puszi!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindenkinek, jó olvasni, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés