Essence ecsetek - TESZT

Az essencenek három szemsminkes ecsete van a mostani szortimentben. Nézzük őket: balról jobbra az első a szimpla eyeshadow brush - azaz szemhéjfesték ecset nevet viseli, a második smokey eyes brush - vagyis füstös szemek ecset és a harmadik a gel eyeliner brush - a zselés tus ecset kifejezetten az essence zselés tusaihoz lett kialakítva.
Az áruk 4-500 forint körül mozog, konkrétan az eyeshadow 399, a smokey 395, a gel liner pedig 499 forint. A drogériák saját ecsetei is ilyen árban vannak.




A csomagolás masszív műanyag tok, ami jó, ha vinni akarjuk őket valahova. Először kicsit nehézkes kinyitni, de pár alkalom után már bejáratódnak.


A hátulján olvasható az 'ajánlás' angolul és persze az elmaradhatatlan szürke matricás magyar ferdítés (tipp egy p-vel és társai).

Szemből
Oldalról

Az eyeshadow brush egy tömött, pufi ecset, és kellően puha is. Szépen lehet vele felvinni bármilyen szemhéjpúdert, ő az aktuális kedvencem. Abszolút megérte az árát.
A smokey eyes hasonlít az előzőhöz, ez is pufi de egy kicsit laposabb. A satírozáshoz ajánlják. Ő is jól működik, de én a satírozást simán megoldom a 'nagytesójával' is. Annyira nem fogott meg
A gel eyeliner pedig teljesen különböző a másik kettőtől, rendezetten állnak a kicsit rövidebb és keményebb szálak. Még gyakorolni kell vele, de szép, vékony vonalat lehet vele húzni. A zselés tushoz tökéletes.
A száruk nekem kicsit hosszú, de lehet hogy azért, mert eddig rövidebb ecseteim voltak, ettől függetlenül meg vagyok velük elégedve.

Nektek van essence ecsetetek?

6 megjegyzés:

  1. MÉG nicns, de már kellene egy új a zselés tusomhoz. tegna nézegettem is, de visszatettem, mert túl nagynak találtam a fejét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem pont jó, csak óvatosan keveset kell vele egyszerre felvenni.

      Törlés
  2. Nekem a tus ecseten kívül mind a kettő megvan. :) Szeretném azt is de tussal még kicsit drágának találom, pedig tudom hogy olcsó. :) De majd beszerzem. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán az essencé a legolcsóbb, de én is 'sajnáltam rá' az ezrest.

      Törlés
  3. Csak a tus ecset van meg, ez volt az első próbálkozásom a zselés szemhéjtusokkal, és teljesen el vagyok tőle ájulva, szerintem szuper :))Viszont a szára tényleg hosszú, elég rövidlátó vagyok és erős szemüveget hordok, általában ha használom, ösztönből hajolok közelebb a tükörhöz, aztán össze is ütközöm vele... de hát ez van :)
    Meg az essence powder brush is megvan, minden nap használom, imádom :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a nagyobbik ecseteket még nem próbáltam, de lehet, hogy ki fogom. Úgy is szükségem van egy pirosítóecsetre. :)

      Törlés