Ebay-rendelésem 1.

Képzeljétek, micsoda meglepetés fogadott ma, amikor hazaértem. Két kisebb csomagom is érkezett. Persze számítottam rájuk, de nem ilyen hamar.
Kínából jöttek, gondolom már sejtitek, hogy az ebay-ről vannak. Nagy nehezen sikerült olyan bankkártyát szerezni, amivel működik a paypal és mindenhova beregisztrálni magam, így nekiestem a vásárlásnak.



Még múlt hét szerdán rendeltem őket, és mivel az ingyenes szállítást választottam, ezért legalább 3 hetet írtak a postázásra.
Mindkettő akciós volt, így kb. 300-400 forintért jutottam hozzájuk, postával együtt.

Ki lapul a csomagban?

A virágos nyakláncot egy másik bloggerinánál láttam (bocsánat, elfelejtettem, hogy kinél), és nagyon megtetszett. Így elsőnek repült a kosárba.
A kép alapján én nagyobbnak gondoltam a medált, de így még jobban tetszik. Kb 2 cm és egy vékony arany színű láncon függ. A medál jó minőségűnek tűnik, remélem nem fog hamar lekopni az aranyozás.
Itt megnézhetitek, hogy milyen ebayen.


A kis fókára véletlenül találtam rá és szerelem volt első látásra. Szerintem nagyon aranyos a szájában a virággal. A festés itt-ott elcsúszott, és a belső rögzítés sem a legszebb, de nekem akkor is kedvencem. Viszonylag nehéz, van benne anyag rendesen. Nekem a gyűrűsujjamra éppen pont jó, szerintem átlagos ujjaim vannak.
Sajnos nem tudtam normális képet készíteni róla, itt van az ebayes lapja.


Összességében szuper elégedett vagyok, olcsó volt, gyors és azt kaptam, amit a képen láttam. Még rendeltem sok minden mást is, többek között korrektorpalettát, ecsetkészletet, karkötőt, amint megérkeznek, írok róluk is.

Ti szoktatok vásárolni az ebayről? Hogy tetszenek, amiket rendeltem?

4 megjegyzés:

  1. Óhh az a gyűrű nagyon édes. A nyaklánc is szép. Tetszik mind a kettő. :)

    (éséséés ugyan ilyen szőnyegem van pinkben. :D )

    VálaszTörlés
  2. Én is gyakran vásárolok az E-bayről, nagy fan lettem
    A nyakláncod nagyon tetszik, és a kis fóka is olyan édes! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is teljesen ráfüggtem, órákat lehet eltölteni vele.

      Törlés