NYC porpúder - TESZT

Szerettem volna egy porpúdert, az avonos kőpúderem mellé. Az essence és a nyc között vaciláltam, de amikor megláttam, hogy -25% van a Rossmannban minden nyc termékre, elhoztam.


 Akciósan 700 forint volt, 20 gramm púdert kapunk.


A szűk keresztmetszet a csomagolása. Alapból a kupak hozzá volt fóliázva az aljához. Most viszont simán le lehet húzni róla, csavarni sem kell. Ezért a tárolásra is oda kell figyelni. Csak teljesen vízszintesen mozgassuk, és tegyük le, különben az egész beleborul a kupakba, ami meg ráadásul le is jön magától. Nekem eddig még nem sikerült vele nagy károkat okoznom.


Jár hozzá egy pamacs is. Először kicsit nehézkes volt felügyeskedni a szivacsra a púdert, utána meg eloszlatni. Amikor először felvittem, csak kis púderpöttyök voltak (mint a lyukak a dobozon), ezeket egy ecsettel eldolgoztam. Így már jól működik, eloszlatni is könnyű.


Sokáig nem fényesedik át, ennek nagyon örülök. Viszont nekem szinte mindig lepotyog a pólómra. Nem tudom, hogy ti milyen öltözékben szoktatok sminkelni, de mondjuk eléggé zavaró tud lenni, ha a fekete pólódról vadászhatod le a fehér púdert.
Színe alapból fehéres, de felvive átlátszóvá válik. Semmi Hófehérke-effekt, szerencsére.

Összességében én nagyon megszerettem (ez az első ilyen púderem), bár a csomagolása lehetne praktikusabb.

Ti kő- vagy porpúdert használtok?

1 megjegyzés: