Catrice Revoltaire rúzs, rúzsecset és körömlakk - nagy TESZT

A rúzst és a hozzávaló rúzsecsetet ajándékba kaptam, a körömlakkot pedig néhány napja vásároltam akciósan.
Mindkettő a szupernépszerűségnek örvendő Colour Bomb színű.


Kezdjük a rúzsecsettel. 899 forintba került, de most már akciósan 500 forint körül van.


Kapunk hozzá egy masszív műanyag tokot, amit könnyű nyitni-zárni. Helyet kapott benne még egy kartonpapír is, amin a Revoltaire kollekció mintája van és egy kis leírás.


Az ecset igényes kinézetű, a végén ott figyel egy Catrice felirat is.


A működése igazán trükkös. Ahogy húzzuk szét, a nyele is megnő, illetve kijön az ecset rész is. Nem tudom, hogyan csinálták meg ilyen mechanikájúra, de én legább fél órát játszottam vele.
Összecsukva 9 centis, kinyitva pedig 13. Bezáráskor teljesen visszahúzza magát, nem gyűrődik és nem állnak szét a szálak sem.


Az ecset lapos és vékony, jól tömött szálakkal. Szépen felveszi a rúzst és könnyű vele dolgozni a száj szegletében is.
Szerintem nagyon jó kis ecset, nem tudok rá rosszat mondani.

Következő alanyunk a rúzs. A Colour bomb nagyon népszerű volt, a legtöbb helyen hamar elkapkodták. Ugyanannyiba került, mint a többi Catrice rúzs, 1149 forintba. 18 hónapig őrzi meg a szavatosságát és 3.5 gramm kence van benne.

A csomagolása olyan, mint a többi Ultimate Shine rúzsé, csak rákerült a Revoltaire logo is. Egyébként szépen kattan és biztosan zár.


Az alján a matrica viszont elárulja, hogy egy matt finisű rúzzsal van dolgunk.


Mint látjátok, a Catrice ebben a limitált kiadásában eltekintett a szokásos, nyújtott rúzsvégtől. Én nem bánom, könnyebb vele így dolgozni.


Korallos, rózsaszínes színe van, igazi nyári sláger. Viszont csak rendesen hidratált szájra ajánlom, mert könnyen összegyűlik a ráncokban.

És akkor következzen a körömlakk, ami a rúzs testvérszíne, hiszen ez is a Colour Bomb nevet viseli.
10 ml lakkot kapunk, a szokásos Catrice árért, 749 forintért.


Szintén olyan a csomagolása, mint az állandó termékeké, a kupakon lévő Revoltaire-halálfejes-barokk díszítéssel.


Két rétegben már ilyen szépen fedett és nálam rekordnak számító 3 napot kibírt alap és fedőlakk nélkül.


Ehhez is már az új fajta, nagyobb ecset van. Nekem tetszik, 2 mozdulattal már kész is vagyok egy körömmel és a körömágynál is könnyebb vele.

És akkor a végére jöjjön néhány kép, hogy megnézhessétek, mennyire egyezik meg a két 'színbomba'.


Vettetek valamit a Revoltaire kollekcióból? Vagy a leárazásokkor csaptok le rá?
Inkább legyenek az egy limitált kiadásból származó termékek egy bejegyzésbe, vagy szedjem szét őket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése