300 forintos Catrice rúzsok - TESZT

 A Rossmannban járva észrevettem, hogy a kifutó Catrice rúzsokat mégjobban leakciózták, méghozzá 300 forintra. Már eddig is szemeztem velük, de így már mindenképp megvettem őket. Sajnos már a legtöbb össze volt taperolva, belenyúlkáltak, de végül is sikerült két ép darabot elhoznom.


 De így is találtam kedvemre valót méghozzá az Ultimate shine termékcsaládból a 150-es Berry Pink-et és az Ultimate Colour 170-es Work After Wine-t.


A csomagolásuk is kissé megviselt már, de egyébként minőségi hatást kelt. Nem értem, miért kell rá a csúnya, fehér matrica.
A súlyuk különbözik kicsit, az US 3.5 grammos, az UC pedig 3.8 grammos. Sőt, még az eltarthatóságuk is más, az US 18 hónapig, míg az UC 36 hónapig jó - ennek nem tudom, mi az oka.


A rúzsba is bele van gravírozva a márkanév és persze elmaradhatatlan a Catrice-re jellemző, kacskaringós vége.

A Berry Pink egy csillogós rózsaszín, mindennapi viselethez szuper. Felvitel után vizes hatása van, és elég tartós.

A Work After Wine egy sötét, barnás árnyalatnak tűnik elsőre. Felvive viszont a vöröses túnus jobban érvényesül. Ez csak minimálisan csillog, és sokáig kitart utána pedig egyenletesen kopik.


A képek most tényleg visszaadják a rúzsok színét.


Csak egyet tudok érteni azzal, hogy a Catrice rúzsok a drogériás márkák közül nagyon jók. Ennyiért bőven megérte.
Nektek van Catrice rúzsotok?

8 megjegyzés:

  1. szia!
    milyen színek voltak még leakciózva?
    esetleg nem tudod azt a listát hol találnám meg ahol a legutóbbi akció volt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az biztos, hogy a call the ambulance szín is akciós volt, sajnos pontos listát én sem tudok.

      Törlés
  2. húh,azt hiszem nekem sem ártana elnéznem a Rossmannba :)

    VálaszTörlés
  3. A Work After Wine-t én is megvettem, bár 599-ért. Nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam, hogy írtál róla, azért néztem meg én is közelebbről az üzletben :)

      Törlés
  4. Én most vettem ugyanijet 1300Ft-ért :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem, hogy már rég kifutó termékek :O

      Törlés