Ebay-rendelésem 2.

Hétfőn újabb csomagot találtam a postaládában, és úgy gondoltam, megérdemel egy saját bejegyzést. Ismét izgatottan bontogattam a csomagot, és nem kellett csalódnom.
A csomagolás szuper volt, a boríték anyaga olyan, mint valami esőkabáté, nem is ázott be.


De nem tépázom az idegeket, elárulom, hogy egy 10 darabos ecsetkészletet rendeltem. A rendelést 25.én adtam le, tehát 2 hét alatt ide is ért.
Fenn van fix áron is 15 dollárért, viszont én a licitálós változatban csaptam le egyre 8 dollárért - 2000 forintért. Persze nem sikerült egyből megnyernem az aukciót, és várni is kellett, amíg lejárt, de így jobban megérte. Ha utánaszámolunk, kiderül hogy egy ecset 200 forintomba fájt és a szállítás is ingyenes volt.


Az ecsetekhez kapok még két kistáskát is. A külső, virágosról azt írják, hogy vízhatlan, szerintem max. a zipzáras résznél ázhatna be, mert ez is 1esőkabátanyagból' van. A belsőben laknak az ecsetek, gond nélkül belefér mindegyik. Persze ott díszeleg a MAC felirat, de nem hiszem, hogy bárki elhinné, hogy ennyi pénzért eredetit kap. Két bajom van ezekkel a tatyókkal. iszonyatosan műanyagszaga van és hogy nincs az ecseteknek külön tartó benne.



Az ecsetek mind külön-külön kis műanyag zacsit kaptak. Szépen sorban ki is pakoltam őket. Az árához képest nagyon jó minőségűek. Egy kivételével kellően tömöttek és puhák is. Néhány szálat elhullajtottak, de azóta többet nem.


És akkor nézzük őket külön-külön is:


Ez a két ecset egymás testvérei, leginkább pirosítóecsetnek mondanám a nagyobbat. Sajnos az összes közül ezek a legrosszabbak. Összevisszán állnak a különböző hosszúságú szálak és eléggé kevés szál is van.


Ők pedig az alapozóecsetek. A másik 'ikerpárral' ellentétben ezek szuper minőségűek. Tömöttek és minden száluk egy irányba áll.


Ez a másik két nagyobb ecset. A jobb oldali tömöttem, a bal oldali elég gyengus.


Ez a két szemrevaló, puha ecset. Az egyik ferde végű, satírozáshoz, a másik pedig a szemhéjpúder felviteléhez lesz jó. Szuper puhák és tömöttek.


Szintén szemre való ecsetek, tusvonalhoz. A jobb oldali a szemöldök igazításhoz is jó. Ezeknek kicsit keményebbek a szálai, de ez kifejezetten jó.

Ha olcsón keresel ecseteket, akkor csak ajánlani tudom ezt a csomagot. Kezdem egyre jobban megszeretni az ebayt.
Ti rendeltetek már ecseteket? Milyeneket használtok?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jók. Szerintem ennyi pénzért simán belefér pár gyengébb minőségű darab . És kit érdekel, hogy nem eredeti ha szépen lehet vele dolgozni. Jó üzletet csináltál ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, engem nem érdekel a márkanév, inkább az, hogy jól használható legyen.

      Törlés
  2. Én is most rendeltem ecsetkészletet,13db-osat,alig várom már,hogy ideérjen:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem neked is ilyen szuperek lesznek! Ez az egy baj van az ebay-el, sokat kell várni. :)

      Törlés