A mindennapi túlélőkészletem

Úgy döntöttem, ma megmutatom Nektek, hogy mit cipelek el magammal nap mint nap a suliba. Ez csak az alap 'készlet', ezt általában kiegészíti az aznap használt sminktermékeim egy része.


 A kis táskát, amiben tartom őket, itthon a szekrényemben találtam, valahogy nem az igazi, de ennek a célnak megfelel. Zipzáros, és van két füle is és minden belefér. És mivel nem merev falú, alakíthatjuk, hogy beférjen a már telezsúfolt táskánkba.

kukucs!
 És akkor lássuk a medvét:

Jimjams sminklemosó kendők

A múltkori zsákmányos bejegyzésben már találkozhattatok vele, akkor az egyik olvasóm írta, hogy neki nem vált be, mert karcolja az arcát a kendő. Sajnos igaza volt, nem a legjobb, de sminkbaleset esetén azért jó hasznát veszem.
   
Essence 24h hand protection kézkrém

Ő még a téli limitált kiadásból való, már eléggé fogyóban van. Az illatát szeretem, hamar beszívódik és a csomagolása is táskabarát. Még nagyon régen írtam róla egy tesztet is.

Tevasept kézfertőtlenítő gél

Ez az én életmentő cuccom, hiszen amilyen állapotok uralkodnak nálunk a mosdókban - inkább nem fejteném ki... Kékes színű zselé, amiből egy mogyorónyit kell nyomni és 'kezet mosni' vele, kb. fél perc alatt teszi a dolgát. A fesztiválszezon elengedhetetlen kelléke.

Nivea pure & natural dezodor

Azt hiszem, ő nem szorul különösebb magyarázatra. Mindig magammal cipelem, azért is mert gyengébb a hatása mint az alumíniumos társaié.

Rexona fésű és tükör

Ezzel a kialakítással már biztosan mindenki találkozott. Egyik felében egy tükör, másikban pedig egy 'kinyomhatós' fésű van. Teljes fésülködés persze nem egyszerű vele, de egy kis igazításra szuper.

Essence caring ajakbalzsam

Hogy mindig hidratált legyen a szám. Mostanában nem vagyok vele megelégedve, be fogok ruházni egy Carmexre. Írtam róla is tesztet.

Ti mit visztek magatokkal minden nap?


2 megjegyzés:

  1. Jé,nekem is ugyanez a nesszeszer megvan,ez egy hóttrégi Avonos táska,én utazásnál használom,mert jól pakolható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg minden belefér, nekem még sosem sikerült telepakolnom.

      Törlés