Essence Fruity körömdíszítő gyümölcsök - TESZT

Ezeket a kis díszítő gyümölcsöket azért vettem meg mert a promóciós képek nagyon lázba hoztak. Sajnos a valóság már kevésbé volt csodás.


600 forint körül volt, ezért kapunk némi gyümölcsöt, ragasztót és csini csomagolást. Van benne eper, kivi, citrom, narancs, banán és grapefriut. Milyen jó kis saláta lenne belőle!


A doboz hátulján minden hasznos info rajta van, például, hogy ne együk meg. :D


Kibontva látjuk, hogy egy papír tartja a helyén a dobozban és mellé be van rakva a kis ragasztó is (1 ml). Sajnos a ragasztó elég rossz, nem akar megszilárdulni.


Elsőre nem derül ki, hogy pontosan hány darab van benne, de amint kinyitjuk rájövünk, hogy egyáltalán nem sok. A rózsaszín szivacs majdnem az egészet kitölti, azért örültem volna ha ennyiért egy tele dobozkát kapok. Franciatanulás közben gondoltam egyet és összeszámoltam: mindenből 9 darab van, kivéve eperből - ebből 10. Pont nem lehet vele olyan manikűrt készíteni, hogy az összes ujjunkra jusson 1-1 egyforma darab.

A gyümölcsök kialakítására nem lehet panasz: tényleg nagyon vékonyak, de ennek ellenére kemények. Szerintem nem fog gondot okozni, hogy beépítsem házilag a manikűrömbe (bár nem a hozzá adott ragasztóval).

Ez tipikusan az a dolog, amit meg lehet csinálni nagyon jól és rosszul is. Sajnos ez most a rosszabb kiadás lett.

Ti megvettétek?

8 megjegyzés:

  1. Én régebben vettem ilyen gumi gyümölcsöket-virágokat (nem essence-t), amikor műkörmösként dolgoztam. Szerintem simán lakkba beépíteni szinte lehetetlen, ahhoz nem elég rugalmasak, hogy szépen felfeküdjenek a körmökre. Nem tudom,ezek mennyire vékonyak, de általában ki is szoktak dudorodni a körömből. Mindenesetre, mielőtt felrakod, próbáld egy kicsit meghajlítani őket a körmöd domborulata szerint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet! :)
      Azért remélem rendesen megmaradnak a fedőlakk alatt.

      Törlés
    2. Vegyél hozzá műkörömragasztót, azzal rakd fel, ne ezzel,amit adtak hozzá. Fedőlakkból is két réteget nyugodtan kenhetsz.

      Törlés
    3. Már van műkörömragasztóm, azzal terveztem felragasztani. Köszönöm a tippeket mégegyszer!

      Törlés
  2. Ilyen kevés van benne?:O Én azt hittem több:/ Ennyiért akkor elég drága. :( Pedig néztem, annyira szépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a nagy baj vele. Igazán telepakolhatták volna azt a kis dobozt.

      Törlés
  3. Nem vettem meg, mert már árban sértette a szemem. E-bayen olcsóbban láttam és többet is igér. Azért csalódás hogy igy átvernek a szivaccsal. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ezzel szerintem elásták magukat. Kíváncsi vagyok, miért került akkor ennyibe.

      Törlés