Essence Fruity ajakbalzsam - TESZT


Ő még a Joy-napi, Fruity kollekciós bevásárlásból származik. Két féle színben kapható, én a pirosasat, a 02 very cherry-t választottam.


Elvileg egy szinezett, hidratáló balzsamról van szó, ami elsőre jól hangzik.
A doboza nagyrészt műanyag, nekem nagyon tetszik ez a letisztult, kicsit retro design. 650 forintért, 3,6 gramm ajakbalzsamot kapunk.

Teljesen kitekerve
 Teljesen visszacsavarható a helyére, így még semmi baleset nem érte. Szépen kattanva záródik és a kupak a helyén marad. A csomagolással nagyon elégedett vagyok: mind dizájnban, mind praktikusságban.


És akkor, a lényeg: a balzsam. Kibontáskor már érezni egy édeskés illatot, engem a Maoam szopogatós cukorkára emlékeztet. Felvive ez az illat még egy kicsit érződik.
 És sajnos elérkeztünk a gyenge ponthoz, a hidratáláshoz. Felvitelkor tényleg kellemes, bár kicsit zsíros érzés. Viszont ez 1 óra múlva már sehol sincs.


A színe eléggé semleges - ami nem is lenne baj, ha nem gyűlne össze a kis ajakráncokban és jönne le kis kukacokban.

Én nagyon akartam szeretni ezt a terméket, de sajnos nem tudom. A csomagolás tökéletes, de a balzsam nem az igazi.

2 megjegyzés:

  1. Kár érte, én is gondolkoztam rajta ,hogy kipróbálom de így a poszt alapján örülök,hogy nem jött velem haza :((

    VálaszTörlés