Lovely must have körömlakkok - TESZT

Pont egy hete írtam a Lovely csomagjáról, úgyhogy itt az ideje, hogy mutassak is belőle valamit. A választásom a Must Have kollekció darabjaira esett, és mivel egyesével túl rövidek lettek volna, egybe mutatom meg őket.
A Rossmann Lovely állványain találkozhattok velük, 500 forintos áron. Érdemes viszont figyelni az akciós újságokat, mert elég gyakran van 25%-os akció.


 Hozzám az 5, 6, 7 illetve a 8as számú körömlakk került, sajnos nevük nincs. A matrica már kicsit jobb minőségű, mint a Moulin Rouge-daraboknál, viszont a holgrammos matrica engem a kistini éveimre emlékeztet.



Az ecset vékony, de tömött és nem állnak jobbra-balra a szálak. Bár én jobb szeretem a vastagabb darabokat, kényelmes volt vele lakkozni, szépen terült.


Kezdjük is végignézi őket szépen, sorban. (Vigyázat, képdömping)

No. 5.
Egy igazi csajos rózsaszín, tele ezüst és pink csillámmal, ami fémes végeredményt kölcsönöz neki.






No. 6.
Az összes közül ez a legvisszafogottabb, hétköznapibb szín. Kellemes pezsgőszín, arany csillámokkal.






No. 7.
Brutál farmerkék, úgyszintén telenyomva csillámmal.







No. 8.
Grafitszürke, ezüst csillogással. Engem kicsit az essence mágnesezhető lakkjaira emlékeztet.






Összességében megkedveltem ezeket a lakkokat, két rétegben már jól fednek és viszonylag gyorsan száradnak. A lemosásnál viszont vigyázzatok, mert minden tiszta csillám lesz.

Nektek melyik a kedvencetek?

8 megjegyzés:

  1. Az 5. és a 8. a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. No. 8. az abszolút kedvenc nálam! :) Imádom a szépségesen csillogó szürkés árnyalatokat, az egyik gyengém! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. a csajos rózsaszín mindenképp, de a farmerkék is gyönyörű számomra :))

    VálaszTörlés
  4. Az első a kedvencem <3 olyan szép visszafogott rózsaszín! :)

    VálaszTörlés
  5. a rózsaszín még mindig love :)

    VálaszTörlés
  6. Elsősorban a rózsaszín, aztán a pezsgő:)
    És a kék meg a grafit ;)

    VálaszTörlés